Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2010 07:40 - АУРА ИЛИ ПОСЛЕОБРАЗ?
Автор: savremennik Категория: Технологии   
Прочетен: 28222 Коментари: 25 Гласове:
42


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Разликите между виждането на аурата и виждането на послеобраз.

 

Повечето хора, без да разбират напълно изложеното от мен, пишат, че моите методи за виждане на аурата са измама, и че ние виждаме не аурата, а само един остатъчен образ. Тези погрешни, според мен, убеждения ме накараха да напиша това допълнение към методите ми за виждане на аурата.

 

Нашето око е уникално и съвършено оптично средство, което възприема определен диапазон на излъчвания и не е в състояние да възприема такива крайни излъчвания като инфрачервените и ултравиолетовите излъчвания. Само въз основа на това вече може да се твърди, че окото не работи на пълна мощност, но може да бъде развито. Могат, разбира се, да се приведат доводи за това, че очите ни не виждат нито радиовълните, нито ултразвука, но сами разбирате, че това са съвсем различни физически явления, а ние говорим само за визуалното възприятие.

Никой, например, не се учудва, когато с помощта на микроскопи и телескопи ние проникваме в макро и микро светове. Освен това никого не смущава фактът, че ние не можем да видим тези макро и микро светове с помощта на физическото си зрение, като по този начин ние можем да говорим за нещо, което, реално погледнато, не съществува за нас. Бих искал да отбележа също така, че някои хора имат астрално и клетъчно зрение, което е аналогично на виждането на макро и микро светове. Оттук следва, че развитието на такъв вид зрение е възможно.

Аурата е пулсираща обвивка, затова тя се състои от определена енергия. Известно е, че аурата може да се зарежда на слънце, затова може да се говори за елементарни частици, които може би влизат в състава на аурата. Всеки обект възприема определен диапазон на излъчване. Когато светлинната енергия достига до обекта, атомите му преминават във възбудено състояние (или в по-малко възбудено състояние), като по този начин те приемат (или отдават) енергийни кванти (фотони). Когато един предмет е осветен, той може би ще излъчва повече енергия, отколкото ще отдава. Ако изолираме обекта от източника на светлина, атомите на веществото ще продължат да отдават фотони в заобикалящата ни среда. Следователно предметът формира около себе си конкретно излъчване с N-на плътност, което може да се заснеме на лента.

Методите за виждане на аурата се основават върху разфокусирането на очите. Зрението ни не е като автоматична камера, то по-скоро прилича на фотоапарат, който заснема картината, постоянно обновява кадрите и запаметява всеки кадър в мозъка ни. Методът за разфокусиране на очите позволява да се спре постоянната смяна на кадрите и да се замрази изображението. Вие можете сами да се убедите в това, ако гледате с разфокусиран поглед в една точка, без да мигате дълго време. В един момент изображението ще изчезне напълно и ще се превърне в еднородно петно.

Много хора не могат да повярват, че някакви картинки на монитора могат да имат аура. Затова ще ви дам пример с видеозаписи на хора. Когато гледате телевизионно изображение на човек, у вас не възникват въпроси дали това е човек и дали той има аура, която може да се види. Същото е и с картинките. Всяко нещо, всяко изображение носи в себе си информация и енергия, затова изображенията, заснети върху лента, или просто изкуствено възпроизведени, също носят в себе си информация и енергия.

А сега да се върнем към послеобразите и аурата. Послеобразът представлява остатъчен образ, който остава в съзнанието ни след като видим определен обект. Или казано по народному – „халюцинация”. В това няма нищо чудно. В началото наистина повечето хора могат да видят върху картинките послеобраз и да си помислят, че виждат аурата, но това съвсем не е така. Сложно е за обяснение, но ауричната обвивка лежи зад пределите на послеобраза, и, без съмнение, някаква част от послеобраза остава и при самото виждане на аурата. Това, както вече съм споменал по-горе, е свързано с кадрирането на картината.

След необходимите тренировки послеобразите ще изчезнат и вие ще виждате само бяла мъгла, която обгръща човека отгоре до долу и се намира на около 30-50 см. от тялото на човека. Съгласете се, че това вече не може да се нарече послеобраз.

Нека да разгледаме този факт по-подробно чрез изображението на аурата, получено с помощта на уреда за газоразрядна визуализация, изобретен от професор Коротков.

image

Вие виждате контур на човек, като този човек се намира в бял пашкул. Това е ефирното тяло, първата обвивка, която можете да видите. След това има светлосиньо излъчване. Това излъчване може да бъде оцветено в който и да било цвят, но най-често е светлозелено, светлосиньо или розово. Вие ще започнете да виждате това излъчване след по-нататъшни тренировки. След това ще можете да видите спектъра, но само след като имате вече определен опит във виждането на аурата. В този случай е сложно да се каже каквото и да било, защото всеки човек притежава различен потенциал при виждането на аурата, а виждането на разноцветните обвивки вече може да се нарече висш пилотаж.

Забележете, че около главата на човека аурата е неравномерна, от нея излизат откъслечни лъчи. Равномерната обвивка е свойствена за уравновесените хора, но като цяло човешката аура е неравномерна. Това може да се види дори върху ефирното тяло. Най-често се забелязват енергийните канали на хората. Те приличат на конус, прикрепен към главата на човека. Също така е възможно и виждането на чакрите и енергийните натрупвания.

А сега бих искал да поговорим за духовността. В йогата виждането на аурата, телепатията и телекинезата се наричат сидхи, затова твърдението, че човек се сдобива със сидхи в зависимост от духовния си напредък е напълно вярно. Хората, които се занимават с духовно развитие, понякога абсолютно случайно откриват в себе си необикновени способности. Това е все едно да живееш в голяма къща с хиляда стаи, но да познаваш добре само онези помещения, които използваш най-често. Щом веднъж се отклониш от шаблона и установените си навици обаче, веднага започваш да откриваш нещо ново. Разликата между хората се състои в това, че всички живеят в различни къщи. Някои имат само две стаи, а други – хиляда, затова има два варианта: или да се преместиш в нова къща с повече стаи, или да започнеш да правиш допълнителни стаи. Съгласете се, че добавянето на нови стаи е много по-сложно, затова се надявам, че с помощта на тези методи за виждане на аурата вие ще разберете колко е важен духовният път на развитие.

от  http://www.zdraveto.eu/catalog/folder_10/10_01.htm



Гласувай:
42



1. ferdi - !!
09.12.2010 09:09
Благодаря ти, много ценни разяснения!
цитирай
2. savremennik - Благодаря ти, много ценни разяс...
09.12.2010 09:11
ferdi написа:
Благодаря ти, много ценни разяснения!

Моля , да сме благодарни и на чудесния сайт , откъдето ни дават толкова подробна инфомация . Хубав ден :)
цитирай
3. gwendoline - Залепнах върху поста,
09.12.2010 11:31
много е интересен. И убедителен.
Поздрави!
цитирай
4. galatceq - Постингите ти стават все по-инт...
09.12.2010 11:53
Постингите ти стават все по-интересни ! ;) А какво невероятно точно сравнение със стаите, които може да се обитават :) Поздрави , очаквам още ! :)
цитирай
5. savremennik - много е интересен. И убедителен. ...
09.12.2010 12:43
gwendoline написа:
много е интересен. И убедителен.
Поздрави!

Нали ? :)
Когато навлизах в тази материя си казвах : " Боже, колко неща не са ни казвали в училище и после в университетите ! "
цитирай
6. savremennik - Постингите ти стават все по-инт...
09.12.2010 12:43
galatceq написа:
Постингите ти стават все по-интересни ! ;) А какво невероятно точно сравнение със стаите, които може да се обитават :) Поздрави , очаквам още ! :)

Поздрави, galatceq ! Ще има и още :)
цитирай
7. karambol5 - Чакаме и ощето :)
09.12.2010 13:30
Чакаме и ощето :)
цитирай
8. svilen75 - Опитваш се да обясниш категория от ...
09.12.2010 14:48
Опитваш се да обясниш категория от света на религиите като аурата с научни обяснения, при това криворазбрани. По-голям каламбур от простотии не бях срещал. Всъщност не се учудвам, отхвърлянето на традиционната наука не пречи на новите сектанти лицемерно да префасонират нейните методи и да ги използват за "доказателства" на своите откачени теории без дори да се опитят да навлязат в същината на научните методи ...
цитирай
9. savremennik - Чакаме и ощето :) Ше има - обещавам ...
09.12.2010 15:03
karambol5 написа:
Чакаме и ощето :)

Ше има - обещавам ;)
цитирай
10. savremennik - Опитваш се да обясниш категория от ...
09.12.2010 15:04
svilen75 написа:
Опитваш се да обясниш категория от света на религиите като аурата с научни обяснения, при това криворазбрани. По-голям каламбур от простотии не бях срещал. Всъщност не се учудвам, отхвърлянето на традиционната наука не пречи на новите сектанти лицемерно да префасонират нейните методи и да ги използват за "доказателства" на своите откачени теории без дори да се опитят да навлязат в същината на научните методи ...

:) Смях с теб , който и да си ! Вярвай си просто, че си едно физическо тяло ,какъв е проблема ? И залагай само на познатите научни методи !
цитирай
11. kasnaprolet9999 - Чела съм, че когато има заболял о...
09.12.2010 15:14
Чела съм, че когато има заболял орган, аурата около него е с по-тъмен цвят. Хората, които са духовно извисени имат аура с по-светлите тоналности на: розаво, жълто, синьо, а духовните водачи имат блестящо бяла аура. Имах една позната, която виждаше аурата около хората. По това време още пушех и тя много настояваше да прекратя този лош навик, каза ми че пречел на духовното развитие на човек.
цитирай
12. savremennik - Чела съм, че когато има заболял о...
09.12.2010 15:24
kasnaprolet9999 написа:
Чела съм, че когато има заболял орган, аурата около него е с по-тъмен цвят. Хората, които са духовно извисени имат аура с по-светлите тоналности на: розаво, жълто, синьо, а духовните водачи имат блестящо бяла аура. Имах една позната, която виждаше аурата около хората. По това време още пушех и тя много настояваше да прекратя този лош навик, каза ми че пречел на духовното развитие на човек.

Напълно съвпада сведението за тъмната аура около болен орган , което имам и аз . Не съм успял все още лично да го видя, но при толкова много мнения от един и същ характер се убеждавам :)
Специално ти благодаря за хубавите постинги относно отказа от пушенето - ще ми помогнат (надявам се) . Поздравления !
цитирай
13. balgarski7vinarki - Tova e takava ogromna nauka, ...
09.12.2010 15:48
da , aurata, energiinite kanali, chakrite, dvijenieto im - po posoka na chasovnikovata strelka i nasreshtnoto - na okolnite- v obratna posoka, 3 te opakovki na tialoto, eternoto tialo i tolkova drugi neshta...
Ambiziata da se vijda aurata e otlichna , a zashto- za diagnostika, za energiini praktiki- lechitelstvo. za izchistvane ot energiini larvi - shto samo gi ima - misli-formi, zarejdani ot nizshi i dr. mrasnishta; VAMPIRI_ PROBIVAT POLETO ZA VLIANIE; PODCHINIAVANE I TEGLENE NA ENERGIA::: , t.e. aurata-
A za sidhite- niakoi gi otrichat, zashtoto otkloniavali uma ot predannootdadenostta kam Boga /religiata, no az mislia che te sa neobhodimi i pokazvat vazmojnostite na duha i tialoto- takiva kachestva sa levitaziata- ima dostoverni iztochnizi za izdigane nad zemiata na jogi, a tova e energetika i dr.
Goliama tema e.
цитирай
14. savremennik - da, aurata, energiinite kanali, ...
09.12.2010 16:14
balgarski7vinarki написа:
da , aurata, energiinite kanali, chakrite, dvijenieto im - po posoka na chasovnikovata strelka i nasreshtnoto - na okolnite- v obratna posoka, 3 te opakovki na tialoto, eternoto tialo i tolkova drugi neshta...
Ambiziata da se vijda aurata e otlichna , a zashto- za diagnostika, za energiini praktiki- lechitelstvo. za izchistvane ot energiini larvi - shto samo gi ima - misli-formi, zarejdani ot nizshi i dr. mrasnishta; VAMPIRI_ PROBIVAT POLETO ZA VLIANIE; PODCHINIAVANE I TEGLENE NA ENERGIA::: , t.e. aurata-
A za sidhite- niakoi gi otrichat, zashtoto otkloniavali uma ot predannootdadenostta kam Boga /religiata, no az mislia che te sa neobhodimi i pokazvat vazmojnostite na duha i tialoto- takiva kachestva sa levitaziata- ima dostoverni iztochnizi za izdigane nad zemiata na jogi, a tova e energetika i dr.
Goliama tema e.

Добре би било цялата тази наука да се преподава , надяваме се в бъдеще да се случи . Има много полезни неща , но най-важното е, че дава къде по-пълна представа за човешката същност .
цитирай
15. ok3223 - Много наукобразни лафове не правят наука.
09.12.2010 17:39
Ако заискаш нещо силно, много силно, и си с лабилна психика, не само аура ще видиш но и Магурата. Това нещо се нарича самовнушение и самохипноза. Виждаш това, което много искаш да видиш, и от един момент нататък наистина започваш да го "виждаш". Не всички се подават на самохипоза. ЗА различни хора е различно
цитирай
16. savremennik - Ако заискаш нещо силно, много си...
09.12.2010 17:43
ok3223 написа:
Ако заискаш нещо силно, много силно, и си с лабилна психика, не само аура ще видиш но и Магурата. Това нещо се нарича самовнушение и самохипноза. Виждаш това, което много искаш да видиш, и от един момент нататък наистина започваш да го "виждаш". Не всички се подават на самохипоза. ЗА различни хора е различно

Самовнушение ли ? Май изобщо не си се занимавал с практики за виждане на аурата , щом се изказа така . Но не съм учуден .
цитирай
17. svilen75 - Не, не е самовнушение, за Съврем...
09.12.2010 21:13
Не, не е самовнушение, за Съвременника и неговите аури си има много по-прозаично обяснение. Може да питате всеки психиатър ;)
цитирай
18. savremennik - Не, не е самовнушение, за Съврем...
09.12.2010 21:19
svilen75 написа:
Не, не е самовнушение, за Съвременника и неговите аури си има много по-прозаично обяснение. Може да питате всеки психиатър ;)

Просто си сбъркал блога, мой човек . Има толкова други , където ще си намериш хубави за теб теми .
А твойте приказки си ги имам в изобилие от същите "пенкилери" ... благодаря !
цитирай
19. tili - И всички деца до
09.12.2010 23:25
12 год. възраст владеят тази дарба. После се губи, уви!
цитирай
20. savremennik - 12 год. възраст владеят тази дарба. ...
09.12.2010 23:31
tili написа:
12 год. възраст владеят тази дарба. После се губи, уви!

Поздрави за коментар, показващ дълбочина в познаването на аурата !
И въпреки губенето на дарбата - има надежди : с повече занимания и постоянство тя се възстановява постепенно .
цитирай
21. mimayordanova - светулчо омайничев
10.12.2010 00:57
...
цитирай
22. svoboda64 - Правилно е изтъкнатото тук "обстоятелство",
10.12.2010 03:38
че аурата се вижда само при "разфокусирани" очи... Всеки човек може да се тренира да я вижда, стига да не го е страх... Щото... нали знаем от "всезнайкоците"

Аурата по принцип е с преливащи цветове... Зависи много от емоционалното състояние на човека :) Разгневеният човек може да се види като "червено сияние", спокойният - като гълъбово-синьо... Да, има преоблазаващ цвят или оттенък, по скоро, според т.нар. духовно развитие на човека.

По аурата може да се виждат различни неща... Затова е добре човек да е добре трениран преди да тръгне да "диагностицира", защото може и да сбърка :) Понякога може да има тъмни петна по аурата без това да значи болест на телесен орган... Това е една от големите уловки... защото ние "ауричните" същества може да приемаме да носим "прах", т.е. наноси, които са вънщи, но не и вътрещни :))))

Аурата също може да се чисти. Най-простият земен метод е с... вода, т.е. дущ или вана. Но това е нещо, което повечето лекари го знаят. Не само занимаващите се с източна медицина :)

Няма нищо ново под слънцето :) Само добре забравено старо! Salve!
цитирай
23. apostapostoloff - Друго име на аурата е
10.12.2010 04:35
кукуруку с гол кур у руку,
цитирай
24. liliyanaandreeva - ОЩЕ ЕДИН НЕСТАНДАРТЕН ПОГЛЕД КЪМ НЕЩАТА ОТ ЖИВОТА:
13.12.2010 21:15
АУРА = 7920 ЖИТЕЛИ ИМА ЕДИН КВАРТАЛ В КАЛЕНДАРЕН ГРАД-ВИЖ ПОСТИНГИТЕ

А = 7 = Азот - хим.ел. №7
УРа = 92 = Уран - хим.ел. №92
А = нула

12 жил. кв. х 660 души = 7920 жители - като 12 звезди в знамето на Европа
цитирай
25. alcione - До> apostapostoloff
04.01.2011 23:23
Господин Всезнайков, това ли са ви най-близките изразни средства. Ако бях а ваше място щях да се гръмна от срам - съвсем сериозно. Чудя се дали съществува поне един свестен блог като този, в който човека се е постарал да събере материали и да ги помести с цел да помогне на другите с информация и да не се появи някой кух плужек, като теб apostapostoloff да оспами всичко.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: savremennik
Категория: Технологии
Прочетен: 2928510
Постинги: 316
Коментари: 1907
Гласове: 15632
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Лао Дзъ - Дао Дъ Дзин
2. spiralata.net
3. blogspot.com
4. Galatceq
5. Kikowsky
6. Девет истини за биополето
7. Човешко енергийно поле
8. Тайните на йогите за здравословно хранене
9. ДИШАНЕТО НА ЙОГИТЕ
10. ПАМЕТТА НА ВОДАТА
11. Учените в шок: Смъртта не е това, което е !
12. Между живота и смъртта
13. Телевизията - масова хипноза и контрол
14. Медитация - науката проглежда за невидимото
15. Изчезнали континенти : Лемурия
16. Астрология
17. ПИРАМИДИТЕ В ТИБЕТ - Сензацията на хилядолетието /част 1/
18. ПИРАМИДИТЕ В ТИБЕТ - Каменните огледала /част 2/
19. ПИРАМИДИТЕ В ТИБЕТ - Скривалищата на Атлантида /част 3/
20. ПИРАМИДИТЕ В ТИБЕТ - Световната система от ПИРАМИДИ /част 4/
21. ЗАГАДКАТА НА ЖЕЛЯЗНАТА КОЛОНА В ДЕЛХИ
22. БЕРМУДСКИЯТ ТРИЪГЪЛНИК
23. АНАТОМИЯ НА ЕНЕРГИЙНОТО ТЯЛО
24. АУРАТА НА ДЪРВЕТАТА
25. АУРА ИЛИ ПОСЛЕОБРАЗ?
26. Местоположение и карти на Атлантида
27. Dr. Royal Raymond Rife Д-р Роял Реймънд Райф
28. Тема с продължение - д-р Роял Райф
29. ОТВЪД ГРАНИЦИТЕ НА ВЪЗПРИЯТИЕТО... КОГАТО ЧОВЕК НАПУСКА ТЯЛОТО СИ Интервю с Лори Монро Емил Кацаров
30. Енергообмен