Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2013 08:11 - Човечеството живее в ниските честоти
Автор: savremennik Категория: Технологии   
Прочетен: 16862 Коментари: 21 Гласове:
49


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Някой поддържа старателно това състояние на енергийно затворничество на съвременния човек и не позволява излизането му от коловозите на Матрицата.

ОСНОВНИ ПОНЯТИЯ за обясняване състоянието на съвременното човечество

1. Disconnected servitude (Панелно или посегментарно впрягане в ярема на обслужване на Матрицата) Първо накъсваш веригата от глобалната мрежа на сегменти и след това всяка една брънка, всеки един сегмент, всеки един панел се впряга в служба).

2. Илюзорно чувство на откъснатост от Цялото, това е мисловния затвор на Матрицата.

3. Петсетивен свят – светът е това, което виждам, усещам-осезавам, чувам, обонявам, вкусвам. След това идва преработката в мисловната лаборатория. Светът всъщност, който е извън сетивата е светът в който вярваме и който чувствуваме.

4. Триизмерен свят.

5. Манипулаторите също са манипулирани.

6. Езикът и думите – средство на петсетивния свят.

7. Вибрационно равнище.

8. Страхови установки – войни, конфликти, стрес, чувство за вина, агресия, страх от неизвестността, производство на страхови излъчватели чрез огнища на постоянен стрес.

9. Сексуална активност – натоварване на сексуалния център по изкуствен начин.

10. Холографски мисловни проекции в областта на манипулируеми полета.

11. Ниски вибрационни честоти – състояния на съществуване в тези ниски полета на страх и секс, първа и втора чакра, секс и порно индустрия, еротика и порно, сексуални артикули.

12. Повдигане на Вибрационното равнище.

13. Разширяване на съзнанието.

14. Изваждане на жените-хетери и жените-революционери от паричната зависимост чрез бартерната форма.

15. Само това, което вярваш че е, може да бъде видяно и преживяно. Вярата в нещо е първото условия за да е реално то.

16. Затворът на Възела на Времето (Loop of Time) ни развързва от разбирането за Единството.

17. Повдигането на сексуалните честоти и тяхното трансформиране нагоре към Сърдечната чакра – само когато сексът се прави самоотвержено не за пари и изгода. Само когато се научат да служат на другия в това свещено поле на отдаване. Сексът не е вземане. Сексът е взаимно обменяне. Изваждането му от системата на парите е необходима заради самия него и заради оцеляването на човешкия род. Защото сега мъжете са притиснати от страхови установки и изкривени сексуални желания.

18. Лечение на този сектор е възможно само чрез дълбоко вникване в дълбочината на проблематиката.

19. Секс и служене – идеята за свещените проститутки.

20. Трансформиране на жреците на любовта, затънали в пари, изгода и такси в жреци на свещения секс, обслужващи своите братя от човешкото семейство.

21. Компаньонките и проститутките – свещени жрици на любовта – идеята за служене.

22. Трансформиране първопредставата за секса като вземане и удоволстване в идея за отдаване на другия.

23. Изход първи: Изваждане от Матрицата на двата основни излъчвателя на ниски честотни излъчвания - страхът и сексът. 

Много трудно, тъй като животът обхваща океана от астрални излъчватели, в който те присъстват, въпросът е как да се трансформират в посока за нагоре 

24. Изход втори – Бартер: В бартерът всеки един предлага нещо, което има и го заменя. Точно в него става невъзможно манипулирането с остарелите митове – че дава този, който преди това е натрупал.

25. Никакво натрупване, а бартерът ще направи излишно подобно мислене, че първо било необходимо акумулиране или натрупване.

26. Бартерът не означава: първо непременно производство и второ дистрибуция. Бартерът означава равнопоставеност пред възможността за взаимна обмяна.

27. Модели на бартерна обмяна.

28. Изход трети – създаване на Единни групи от сродни души и съмишленици, подготовка на модел за Единно семейство – Единение – отработване на вътрешното пространство, излизане в икономически независим модел на съществуване. 

Рекапитулация

- страх, секс и стрес – канализиране на енергиите към сърцето и ентусиазма (има надежда).
- независимо бартерно стопанство – чувство на реална сигурност извън тази от Матрицата.
- Единен модел – родови имения, отработване на отделни психологически установки и създаване на Вътрешното пространство.
- Вътрешното пространство – основа за създаване на нови реалности.

http://imadrugpat.org/matrix-new.htm



Гласувай:
50



1. vesever - Странно, много пише за секса, от ...
11.06.2013 12:41
Странно, много пише за секса, от заглавието очаквах повече за духовните светове. Не всичко разбрах на прима виста.
Аз живея без секс. От доста години. Открих един друг начин за постигане на смисленост, удовлетворение, радост в живота. Това е сливането с Природата. Там всичко е чисто, няма похот, няма манипулиране, а Природата е по-жива и жизнена от повечето хора.
Обикновено приемам от Нея, мислех си, че нищо не мога да дам и не съм знаела как може да стане "взаимния обмен".
Обаче се оказа, че мога много да дам.
И съм само в началото на това разбиране и на преживяването му, което за мен е Чудо.
Поздрави.
цитирай
2. savremennik - Странно, много пише за секса, от ...
11.06.2013 12:51
vesever написа:
Странно, много пише за секса, от заглавието очаквах повече за духовните светове. Не всичко разбрах на прима виста.
Аз живея без секс. От доста години. Открих един друг начин за постигане на смисленост, удовлетворение, радост в живота. Това е сливането с Природата. Там всичко е чисто, няма похот, няма манипулиране, а Природата е по-жива и жизнена от повечето хора.
Обикновено приемам от Нея, мислех си, че нищо не мога да дам и не съм знаела как може да стане "взаимния обмен".
Обаче се оказа, че мога много да дам.
И съм само в началото на това разбиране и на преживяването му, което за мен е Чудо.
Поздрави.

Благодаря :)
Този поглед специално към секса е една частица от целия проблем . В случая се търси едно различно гледище , което от своя страна може да трасира съзнанието към по-духовен светоглед :) Така може да се добавят още редица неща от ежедневието , подлежащи на преоценка : хранене, уредба на дома ... В крайна сметка се получава истината , като намерим голямото в малкото , сигурно ще се съгласиш с това .
Природата е за предпочитане , мнението ми е същото като твоето ! Поздрави , бъди себе си !
цитирай
3. minevv - seks
11.06.2013 15:42
секса е най-силния източник на енергия.
цитирай
4. aip55 - Хубави и
11.06.2013 16:20
поучителни постинги пускаш Съвременнико. Отдавна мисля по този начин, но масата е не чак до там запозната/компетентна с тези проблеми. Повечето се ограничават, като номер -1 в мисленето си, капсулират се и ослепяват в мислите си, какво могат да дадат още от себе си дори и ако става въпрос за секс. Поздрав за постингите ти!
цитирай
5. vesever - Да. . . съгласна съм. Всичко подлежи ...
11.06.2013 16:29
Да...съгласна съм. Всичко подлежи на преосмисляне.
Моите наблюдения са, че повечето хора, поради някаква необяснима за мен причина, са пристрастени към плътското /ако мога така най-общо да го назова/.
И дори твърдят, че не могат без него. Не че само по себе си е лошо плътското, но човек ограничавайки се в него, и пристрастявайки се към него, не успява да погледне по-нагоре, отвъд познатите измерения и преживявания...
Та, в този смисъл, изразът "ниски честоти" според мен е много точен.
Дали някой се опитва да държи хората там и не им позволява да преминат към високите честоти, аз не знам.
По-скоро ми изглежда, че всичко това е избор на самите хора.
Може би несъзнателен избор...защото ако човек вижда само пред носа си, как да избере нещо друго, което е по-далеч...
Една приятелка беше споменала, че вярва, че има световна конспирация, целяща да манипулира хората и да ги лишава от знание и познаване, да ги държи невежи...възможно е. Но ако човек иска да прогледне, кой ще го спре?
Въпросът е човек да поиска, аз така мисля и при мен така стават нещата...

цитирай
6. savremennik - Един опит за отговор на всички : защо ...
11.06.2013 17:51
Един опит за отговор на всички : защо хората са направили толкова деструктивни "избори" може да се види в този линк http://savremennik.blog.bg/technology/2013/03/23/nachaloto-na-obrata.1067191

Друг важен въпрос е какви видове хора имаме около себе си , защото някои само приличат на такива http://savremennik.blog.bg/technology/2013/03/12/agentite-na-matricata-organichnite-portali-chast-1.1063268
цитирай
7. bumerang - ...
11.06.2013 18:36
"независимо бартерно стопанство – чувство на реална сигурност извън тази от Матрицата."

Извинете, бихте ли могли с няколко примера да сведете до настоящата реалност този "изход" от Матрицата.
цитирай
8. savremennik - "независимо бартерно сто...
11.06.2013 19:28
bumerang написа:
"независимо бартерно стопанство – чувство на реална сигурност извън тази от Матрицата."

Извинете, бихте ли могли с няколко примера да сведете до настоящата реалност този "изход" от Матрицата.

Koйто търси - той и намира ( стара и вярна поговорка ) . Вече и у нас има примери за такива хора , които въпреки трудностите излизат от порочния кръг на матрицата - например еко селищата
цитирай
9. bumerang - ...
11.06.2013 19:49
Те (или Вие) например какво са разменили за компютър?
цитирай
10. barrybarovec - Излизане от "коловозите на ...
11.06.2013 23:18
Излизане от "коловозите на Матрицата"? Хахаха... по-скоро отделяне от стадото. За да попаднем в друго стадо :) Въпрос на личен избор... кое стадо да изберем.
цитирай
11. diadokolio - Много интересно!
12.06.2013 05:17
Добро да е утрото Ви,
Благодаря Ви, за полезната тема!
Няма да разсъждавам, а ще споделя от практиката си на градинар.
Основното ми занимание е производството на тор, условия за развитие.
Никакви изкуствени добавки, а съчетание на тревни отпадъци, клонки, борови иглички и тиня от близкия язовир.
Работата ми е интересна, защото се срещам с познавачи, които пипат и подушват торта, за да се развие семето.
Всичко е секс, трябват среда и ръце, за да е пълно отварянето?
Идват млади и ме заливат с думи.
Бавно и внимателно им обяснявам, че изкуството на докосването е много важно.
Да се разпределят семената, да се раздели коренището, да се пикира, това са действия, които изискват търпение и всяко се нуждае от среда- тор, който да е жив и дишащ, а не изгарящ.
Вярвам в бартера и с готовност разменяме чисти продукти.
Приятен ден!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
12. vesever - Вярно е, че който търси, намира. ...
12.06.2013 10:41
Вярно е, че който търси, намира. Човек трябва да има сериозна мотивация /както и при всеки друг избор, който прави/.
Аз никога не успях да стана част от "матрицата", защото винаги ме е отблъсквал начина, по който хората са устроили света си - аз съм несъвместима в такъв свят.
Живея на село, работя вкъщи и не ми се налага да се "занимавам" с каквото и да било освен с грижите за децата ми, имам и малка градинка и цялата прекрасна Природа наоколо...
Да, има еко селища, и аз наскоро чух за тях и ако не бях с деца, бих се присъединила. Избора съм го направила за себе си, но децата си оставям те да изберат...
Засега съм сама, в моето мини еко-местенце...но чух, че в Балкана има вече немалки общности и хората си помагат, отглеждат заедно растения, животни, и така се прехранват. Живеят директно в планината, създали са си всички необходими условия за живот и по никакъв начин не зависят от "матрицата".
Светла, ако искаш ела ми на гости, виртуално, подарявам ти гледка от моята градинка. Има много такива примери и хора, които живеят по този начин, може би просто не си попадала...
http://vesever.blog.bg/lichni-dnevnici/2013/06/11/gradinska.1119074
цитирай
13. bumerang - ...
12.06.2013 15:17
Пиша Ви в "коментари" по една причина - лишена съм от опцията да пиша съобщения. Мога само да отговарям. Виждам, че не сте пуснал предишния ми коментар. Явно с нещо съм Ви засегнала. Не това беше целта ми. Само че някак неубедително ми звучи някой да препоръчва нещо, от което сам той не се е възползвал, затова Ви попитах какво сте предложил за вашия компютър като бартер.

Оцеляването и развитието на ИНДИВИДА хомо сапиенс в рамките на земното му съществуване, разбира се, е възможно да се осъществи по предписаните в постинга "препоръки" за излизане от Матрицата. Но оцеляването на ВИДА хомо сапиенс налага отиването до края. Духът на познанието е пуснат от бутилката и натикването му обратно е невъзможно. Оцеляването на вида хомо сапиенс ще мине не през екоселищата, а по пътя на науката, научните лаборатории и открития. Няма друг начин да се намери нов дом за него във Вселената, защото тази планета рано или късно ще бъде или недостатъчна, или изчерпана, или унищожена. А развитието на науката е прогрес, който ни прави малко или много роботи и ни вкарва в Матрицата. Това се опитвах да Ви кажа чрез коментарите си, които Вие спряхте по някаква причина. Нямах намерение да Ви засягам по какъвто и да е начин. Природосъобразният живот в екоселищата е връщане назад (към природата) и не е особено лесен, защото малко или много е примитивен. а Матрицата предлага облекчения, от които човек се отказва трудно, защото облекченията на ежедневната му работа му дават време и възможност да надникне отвъд света на екоселището. А човекът е любопитко. :-)
цитирай
14. savremennik - Доста сте емоционална, bumerang :) ...
12.06.2013 17:59
Доста сте емоционална , bumerang :) Причината да не одобря коментарите до момента е проста - имах си други занимания , които ме възпрепястваха да си вляза в профила . Но сега всичко е наред :)
Този пример с компютъра ми се вижда странен :) Не, не съм предлагал нищо като бартер за него , но нима той е водещ в едно подобно съществуване ? Както и да е , всеки има някаква гледна точка .
Развитието на науката е прекалено едностранчиво както и Вие казвате , но какво да очакваме друго от нея , щом водещо е разбиране, обвързано изцяло с материалния свят. А еволюцията на физическото тяло и тази на вечната част от нас - съзнанието, което активира физическото тяло не са едно и също. Така че любопитството човешко може да бъде и доста вредно :)
цитирай
15. savremennik - Излизане от "коловозите на ...
12.06.2013 18:00
barrybarovec написа:
Излизане от "коловозите на Матрицата"? Хахаха... по-скоро отделяне от стадото. За да попаднем в друго стадо :) Въпрос на личен избор... кое стадо да изберем.

Да , който се стреми към "стадо" както забелязах във Вашия случай - ще попада на нови и нови стада ...
цитирай
16. savremennik - Добро да е утрото Ви, Благодаря Ви, ...
12.06.2013 18:01
diadokolio написа:
Добро да е утрото Ви,
Благодаря Ви, за полезната тема!
Няма да разсъждавам, а ще споделя от практиката си на градинар.
Основното ми занимание е производството на тор, условия за развитие.
Никакви изкуствени добавки, а съчетание на тревни отпадъци, клонки, борови иглички и тиня от близкия язовир.
Работата ми е интересна, защото се срещам с познавачи, които пипат и подушват торта, за да се развие семето.
Всичко е секс, трябват среда и ръце, за да е пълно отварянето?
Идват млади и ме заливат с думи.
Бавно и внимателно им обяснявам, че изкуството на докосването е много важно.
Да се разпределят семената, да се раздели коренището, да се пикира, това са действия, които изискват търпение и всяко се нуждае от среда- тор, който да е жив и дишащ, а не изгарящ.
Вярвам в бартера и с готовност разменяме чисти продукти.
Приятен ден!
С Уважение, дядо Кольо.

Благодаря , Вие винаги давате оптимизъм с коментарите които правите :) Поздравления
цитирай
17. barrybarovec - Да, който се стреми към "ст...
12.06.2013 21:08
savremennik написа:
Да , който се стреми към "стадо" както забелязах във Вашия случай - ще попада на нови и нови стада ...


Нищо не си разбрал, savremennik. Човекът е социално същество и се стреми да живее заедно с други хора, вместо сам. Защото шансовете му за оцеляване са много по-големи, когато е в стадото. А "матрицата" е генератор на идеи и движи прогреса напред. Така нареченото "независимо бартерно стопанство" е поредното стадо. Въпрос на време е да го осъзнаеш. Еврейските кибуци за чудесен пример за това. Или амишите. Не можеш да избягаш от стадото -- в една или друга степен винаги си зависим от него. Можеш ли да се откажеш от електричеството например? Пробвай да живееш без електричество 24 часа. А може ли едно "независимо бартерно стопанство" да си произвежда електричество самО? Или трябва да прави бартер с "матрицата" за да си го достави? Екологично чист зарзават в замяна на електричество и бартерът е готов.
Впрочем аз нямам нищо против всичко това, което си написал (по-точно преписал). Просто изказвам някои съображения, защото цялата идея ми се струва поредният налудничев социален експеримент. От друга страна еволюцията работи на подобен прицип -- копираш нещо, модифицираш го и ако е по-добро от оригинала (времето ще покаже), отбелязваме прогрес.
цитирай
18. savremennik - Защо обаче всичко, което против...
13.06.2013 16:55
Защо обаче всичко , което противоречи на досегашната матрица бива посрещанос недоверие ? За мен далеч по-очевадно е , че има една мощна група, известна като "световено правителство зад кулисите" , която има интерес от настоящото положение. Задачата на „световното правителство" е да ни принуди да изразходваме напразно нашата енергия. Затова постоянно ни изпращат на безсмислена работа, вкарват ни в безполезни спорове, в локални войни, предлагат ни нискокачествена храна, развлечения и прочее животински радости.
цитирай
19. bumerang - Извинете, моля.
14.06.2013 18:20
но на някои хора тук модерацията им служи, за да пускат само хвалебствени коментари. Помислих, че сте от тях.
Примерът ми за компютъра беше обобщаващ - имах пред вид бартер за всички достижения на съвременното общество, което се самонабутва в Матрицата.
Но отказването от нея може да бъде само индивидуално решение. Препоръката на друг избор за живот на човечеството в по-високи честоти (т,е, духовно развитие) тотално (и хипотетично) чрез отказването му от Матрицата е химера. Това значи връщане назад. Но докъде?
Отказ от компютъра (най-близкия пример, защото той е средството, чрез което общуваме в момента) би следвало и значи да е съпътстващ от отказ от всичко, което имах пред вид с примера, до оня етап, когато не са измислени парите т.е. бартерното стопанство, което препоръчвате, а това значи отказ от:
телекомуникации - интернет, телевизия, радио,
електричество
всички технически достижения - включ. средствата за придвиждане, транспортни и селскостопански машини и др.
печатни изделия (знаете какво значи това)
Е, вярвате ли, че е възможно такова тотално и доброволно отказване и връщане назад, което според Вас ще бъде напред?

цитирай
20. savremennik - В текста никъде не се използва за...
14.06.2013 18:55
В текста никъде не се използва задължаваща всекиго форма на послания за живот в еко селищата . Защото това е въпрос най-вече на личния избор на всеки . Наясно съм , че за мнозина това е неприемливо и те ще предпочетат очертанията на познатата матричност . А мога да поспоря дали наистина такъв живот е връщане назад както Вие споменавате - но за тези , които избират да лавират по този начин в настоящата ситуация , защото предполагам че няма спор относно меко казано незадоволителното състояние на сегашната матрица . И разбира се всяко ново начало , което хората се опитват да полагат е съпроводено с много трудности и дори грешки , но именно те могат да се нарекат първопроходци към една нова алтернатива за изход от създалата се ситуация .
цитирай
21. barrybarovec - Няколко неща, набързо. Всяко едно ...
18.06.2013 08:36
Няколко неща, набързо. Всяко едно общество, откъснато от останалия свят е обречено на застой. Например племената в джунглите на Амазонка -- никакъв прогрес. Единственото изключение е, ако тази група хора е огромна -- например някои от древните цивилизации. Другото нещо, което искам да спомена, е че почти всички философи и мъдреци, живяли някога, са живели сред хората, а не в уединение и изолация. Което означава, че можеш да живееш в "матрицата" без да си част от нея. Има и още... :)
цитирай
22. savremennik - Няколко неща, набързо. Всяко едно ...
18.06.2013 22:38
barrybarovec написа:
Няколко неща, набързо. Всяко едно общество, откъснато от останалия свят е обречено на застой. Например племената в джунглите на Амазонка -- никакъв прогрес. Единственото изключение е, ако тази група хора е огромна -- например някои от древните цивилизации. Другото нещо, което искам да спомена, е че почти всички философи и мъдреци, живяли някога, са живели сред хората, а не в уединение и изолация. Което означава, че можеш да живееш в "матрицата" без да си част от нея. Има и още... :)

Едно разбирам от изброените ти аргументи - сам се убеждаваш , че е нужно да се запази статуквото , въпреки някои несъгласия с него ... и най-вече защото е познато
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: savremennik
Категория: Технологии
Прочетен: 2928625
Постинги: 316
Коментари: 1907
Гласове: 15632
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Лао Дзъ - Дао Дъ Дзин
2. spiralata.net
3. blogspot.com
4. Galatceq
5. Kikowsky
6. Девет истини за биополето
7. Човешко енергийно поле
8. Тайните на йогите за здравословно хранене
9. ДИШАНЕТО НА ЙОГИТЕ
10. ПАМЕТТА НА ВОДАТА
11. Учените в шок: Смъртта не е това, което е !
12. Между живота и смъртта
13. Телевизията - масова хипноза и контрол
14. Медитация - науката проглежда за невидимото
15. Изчезнали континенти : Лемурия
16. Астрология
17. ПИРАМИДИТЕ В ТИБЕТ - Сензацията на хилядолетието /част 1/
18. ПИРАМИДИТЕ В ТИБЕТ - Каменните огледала /част 2/
19. ПИРАМИДИТЕ В ТИБЕТ - Скривалищата на Атлантида /част 3/
20. ПИРАМИДИТЕ В ТИБЕТ - Световната система от ПИРАМИДИ /част 4/
21. ЗАГАДКАТА НА ЖЕЛЯЗНАТА КОЛОНА В ДЕЛХИ
22. БЕРМУДСКИЯТ ТРИЪГЪЛНИК
23. АНАТОМИЯ НА ЕНЕРГИЙНОТО ТЯЛО
24. АУРАТА НА ДЪРВЕТАТА
25. АУРА ИЛИ ПОСЛЕОБРАЗ?
26. Местоположение и карти на Атлантида
27. Dr. Royal Raymond Rife Д-р Роял Реймънд Райф
28. Тема с продължение - д-р Роял Райф
29. ОТВЪД ГРАНИЦИТЕ НА ВЪЗПРИЯТИЕТО... КОГАТО ЧОВЕК НАПУСКА ТЯЛОТО СИ Интервю с Лори Монро Емил Кацаров
30. Енергообмен