Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2012 08:16 - Зад завесата на Времето - Откровение за езика СЕНЗАР
Автор: savremennik Категория: Технологии   
Прочетен: 11977 Коментари: 15 Гласове:
54


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Мариана Везнева
откъс от четвърта книга от поредицата "Тайната школа"
В книгата е разкрит принципът на свещения език на Посветените — универсалния език Сензар, и са разчетени посланията в митологията и в Светите писания, отнасящи се до Сътворението и бъдещото развитие на цивилизацията ни.

image


Откровение за езика СЕНЗАР

Вие питате какво представлява езикът Сензар, този език на Посветените, за който само се споменава, но без да се изяснява неговата същност. Вече се досещате, че думата "сензар" произлиза от сензорен, сетивен, което пък насочва, че става дума за език, използван от хора, надарени с духовни сетива.
Всички Откровения, които получихте досега, са предадени от Нас на езика Сензар, така че вие познавате този универсален език. С него се предават духовните истини в няколко направления:
1.
Енергийната същност на Бога и човека;
2.
Сътворението на света;
3.
Пътят на еволюцията на расите;
4.
Смъртта и безсмъртието;
5.
Законите, свързани със силата на мисълта;
6.
Пътят на посвещението, водещ към съвършенство;
7.
Бъдещето и краят на цивилизацията.
Тези седем теми се срещат в митовете и легендите, в приказките на различни народи и в Светите Писания.
Езикът Сензар е образен език. Той може да бъде изразен с думи или да бъде изписан със знаци. Може да бъде динамичен — с образи и картини, които се сменят една след друга както в словесния език. Може да бъде и статичен — изписан със символи, идеограми и знаци, какъвто е безсловесният, смислов език.
Духовните истини се предават чрез притчи и алегории, които предизвикват определени асоциации. По същия начин и идеограмната писменост може да бъде разчетена само при особено медитативно състояние и пак чрез разкриване на асоциативните връзки.
Оставяме на вас сами да разберете и изтълкувате Нашите послания, вложени в приказки, митове и легенди и да откриете споменатите седем теми.

В приказките за деца, както и в Откровенията от Светите Писания посланията са предадени на три нива: буквално, нравствено и духовно, тясно преплетени едно с друго. Детето възприема буквалния приказен сюжет, възрастните му обясняват нравствения смисъл на борбата между доброто и злото, в която доброто винаги побеждава. Духовният смисъл остава скрит за непосветените. Приказки, в които липсва духовният смисъл, не издържат на времето и се забравят.

Вземете която искате приказка, например разказите за барон Мюнхаузен. Днес, поради напредналата комуникация, представата за съществуването на различни феномени се е разширила. Но помислете си, ако един човек притежава свръхестествени дарби и живее между обикновени хора, как би споделил със слушателите си своите необикновени преживявания. За тях те ще бъдат не свръхестествени, а измислици и лъжи. Тримата странни съдружници на Барона са: първият — бързоходец, който мигновено изминава огромни разстояния, вторият — с изострен слух, който долавя и най-малкият шум и третият — виждащ толкова добре и надалеч, че може да свали врабче от камбанарията на църква. Всъщност и тримата са феномени, които познават телепатията и силата на мисълта. Именно мисълта пренася бързоходеца на огромно разстояние за кратко време (мигновено). Телепатията дава информация от километри, а целенасочената мисъл може да свали врабче от голямо разстояние.
Барон Мюнхаузен е искал да покаже знания за възможностите на онзи човек, който е овладял мисълта си, но слушателите му не го разбрали и са го смятали за голям лъжец.

Във всяка приказка за вълшебства се разкриват истини за духовния свят — света на енергиите, за мисълта, за борбата между светлите и тъмните сили. Тримата братя юнаци стигат до кръстопът и се питат кой път за изберат. В живота съществуват съдбоносни, решителни моменти, когато човек трябва да размисли. Лесният път е обикновеният, а трудният е свързан с активно участие на волята, търпение и целеустременост. Само ако се положат усилия, може да се намери щастието.
Такъв е пътят на посвещението. Единствено той води до истински знания и мъдрост, която освобождава човека от вътрешната борба между неговия егоизъм и човеколюбието му. Най-великите истини са съвсем прости.
Приказките на Шехерезада съдържат тайния смисъл за силата на любовта и принципа на изненадата. Любознателността е водещата сила на човека в желанието му да опознае света. Така е и при читателя, който иска да разбере края на приказката.
Вие познавате приказката "Златка златното момиче". Добротата на Златка се е проявила в златната й аура. Светлината й може да бъде скрита само за известно време, но в края на краищата всички я забелязват. Тук става дума за енергийно излъчване.
В "Спящата красавица" е даден принципът на еволюцията. Всеки продължава своята еволюция от там, където е спрял в предишния си живот. В нея има послания за прераждането и безсмъртието. Във всяка приказка водеща сила е любовта.
Четете приказките и на Андерсен, и на Пушкин, и на братя Грим. В тях ще откриете послания.

Иисус бе казал: "Станете като децата, за да влезете в Моето царство". Да станете като деца означава да участвате в приказките. Когато се съсредоточите в една приказка, вие ще заживеете в друг свят и ще контактувате с други същества. От приказките ще получите особена сила.
Онова, което трябва сега да узнаете е, че повечето митологични персонажи, разбира се, без митологизираните исторически личности, са били не във физически тела, а безплътни енергийни същества, виждани само от определени хора — медиуми.
Имаше и хора в плът — Наши Пратеници, Учители от Шамбала, Велики Посветени, които обикаляха различни територии на Земята. Те никога не претендираха за божественост. Независимо от това хората ги обожествяваха. Такива бяха и Патриарсите. В повечето случаи т. нар. от вас "богове" бяха безплътни енергийни същества, които присъстваха между хората. Представете си, че както Нашите Братя се появиха с физическо тяло пред Мариана (Везнева - бел.ред.) , по същия начин Те са се появявали и пред други, при това още в древни времена. Естествено е, този, пред когото внезапно се е появявало такова същество и след това е изчезвало тайнствено, да съобщи на своите събратя за контакт с бог или с богове, още повече ако е получил особени знаци за това.

Не търсете останки от тези божествени Пратеници, нито материални доказателства за тяхното съществуване, нито пък космически кораби. Такива няма да намерите. Тези Пратеници са донесли и оставили културата си посредством медиуми, чрез които са действали. Преценете сами. Пренасянето на извънземни и тежки тела и с техните космически кораби е далеч по-трудно и изисква голяма загуба на енергия, материални средства и време, отколкото само енергийно пренасяне през пространството и осъществяване на телепатична и интуитивна връзка с подходящ човек. Не пътят, изискващ огромен разход на енергия, средства и време, а пътят на мисловно вливане на знания е подходящият. Когато тези Наши Братя се материализираха пред очите на земните жители, Те убеждаваха хората за реалността на духовните светове, за съществуването на живот в тях и че тези светове са по-висши и мъдри. Понякога им даваха знания за законите, които управляват света. Но основният начин на общуване и връзка между духовните същества и земните хора си остава евергийното въздействие и контакт с медиуми-посланици.

Омир, който беше сляп, даде на света класически поеми. Той беше Наш Посланик, медиум контактьор и беше насочван чрез внушение отгоре*. Неговите творби бяха продиктувани телепатично. Описаните от него събития не му бяха известни. Това бе достоверна информация, която му се внушаваше по време на контакт. Всички големи мъдрости от миналото до днес се предават по този начин. Истинската история не се пише по време на събитието, нито се предава устно от поколение на поколение. Истината се узнава по време на телепатичен контакт.

Как бихте означили с образ абстрактното понятие "мисъл" или пък изредили различни божествени качества? Ще потърсите някаква асоциация, нали? Така са правили и в най-дълбока древност. Така правят и сега. Приетата информация с всичките й символи и алегории се разпространява много често буквално, без да бъде разтълкувана. Тя винаги носи личния почерк на Посланика, защото духовната истина е субективно изживяване. По този начин висшите послания остават съхранени в приказките, митовете и легендите.

Един ден ще се разбере, че в приказките, легендите и митовете, в цялото народно творчество, е вложена информация, изпълнена с мъдрост, получена по телепетичен път. Тогава учените ще се опитат да изследват, проверят и докажат кои са истинските послания и да отстранят измислиците. Това е въпрос на много близко бъдеще. (откъсът се публикува със съкращения)

http://kpohoc.blogspot.com/2011/02/blog-post_06.html 



Гласувай:
54



1. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Съвременник!
11.06.2012 12:01
Да, "Иисус бе казал: "Станете като децата, за да влезете в Моето царство"...

Дотук съм съгласна със споделеното тук. Но ти със сигурност си спомняш блестящия ти постинг, че "ДНК е с извънземен произход", където полушеговито, полусериозно споменах, че "извънземните това сме ние". Ние сме пратениците. Може да не искаме да го приемем. Може да не го вярваме - добре, чудесно - това е така, защото е въпрос на ЛИЧЕН ИЗБОР. Не е било необходимо никакви същества да "насочват чрез внушение отгоре Омир" и той да е "контактьор", направляван свише. Не отричам езика Сензар, напротив, той съществува и всеки от нас може да го "проговори". Идеята, че той е достъпен само и единствено за "посветените" не само не ми допада, но е толкова далеч от истината, колкото са всички затворени общества взети заедно. Не казвам, че ложите нямат и благотворно влияние върху света, планетата и развитието й - нито напълно го отричам. Но - границата е много тънка. Хората трябва да знаят истината. Истината е, че всяко новородено човешко същество владее този език. Не, той не е само за "посветени". Кои са "посветените"? Онези ли, които се отрекоха от Христос - три пъти до първи петли?!:) Стълбовете на вярата ли са посветените... :) Не! Посветените са дацата - т.е. всички. Но, дали да бъдат в посвещението, в свяст и в святост - това е индивидуалният избор на всеки от нас. Даден ни е. И такива писания размиват истината и я скриват под ръждиво корито. Но - тя е като Златка Златното момиче. Аурата й е безпределна.

С благодарност за интересния постинг - успешна седмица! Поздравления, че подхващаш една изключително важна тема за нашата цивилизация и за съдбата на човечеството.
цитирай
2. savremennik - Да, "Иисус бе казал: "...
11.06.2012 12:21
malchaniaotnadejda7 написа:
Да, "Иисус бе казал: "Станете като децата, за да влезете в Моето царство"...

Дотук съм съгласна със споделеното тук. Но ти със сигурност си спомняш блестящия ти постинг, че "ДНК е с извънземен произход", където полушеговито, полусериозно споменах, че "извънземните това сме ние". Ние сме пратениците. Може да не искаме да го приемем. Може да не го вярваме - добре, чудесно - това е така, защото е въпрос на ЛИЧЕН ИЗБОР. Не е било необходимо никакви същества да "насочват чрез внушение отгоре Омир" и той да е "контактьор", направляван свише. Не отричам езика Сензар, напротив, той съществува и всеки от нас може да го "проговори". Идеята, че той е достъпен само и единствено за "посветените" не само не ми допада, но е толкова далеч от истината, колкото са всички затворени общества взети заедно. Не казвам, че ложите нямат и благотворно влияние върху света, планетата и развитието й - нито напълно го отричам. Но - границата е много тънка. Хората трябва да знаят истината. Истината е, че всяко новородено човешко същество владее този език. Не, той не е само за "посветени". Кои са "посветените"? Онези ли, които се отрекоха от Христос - три пъти до първи петли?!:) Стълбовете на вярата ли са посветените... :) Не! Посветените са дацата - т.е. всички. Но, дали да бъдат в посвещението, в свяст и в святост - това е индивидуалният избор на всеки от нас. Даден ни е. И такива писания размиват истината и я скриват под ръждиво корито. Но - тя е като Златка Златното момиче. Аурата й е безпределна.

С благодарност за интересния постинг - успешна седмица! Поздравления, че подхващаш една изключително важна тема за нашата цивилизация и за съдбата на човечеството.

Здравей , malchaniaotnadejda7 :)
Децата в приказката на Исус са тези , които имат чисто съзнание . Те не се привързват към някакво виждане , а се радват на всичко проявено и то без чувство за притежаване . Нужно е да се прави разлика между това и новородените деца изобщо . Поздрави за лек ден :)
цитирай
3. malchaniaotnadejda7 - 3. savremennik
11.06.2012 13:53
:) Съзнанието има един недосегаем "кристал", който винаги го държи "чисто" - стига да поискаме. Често пъти разликите са едно и също нещо. Нещата са единни - неделими са. Това исках да кажа. Ние ги "разделяме", но реалността "зад завесата на времето", бих добавила - и на пространството, е друго<-->съща.:)
цитирай
4. savremennik - :) Съзнанието има един недосегаем ...
11.06.2012 15:07
malchaniaotnadejda7 написа:
:) Съзнанието има един недосегаем "кристал", който винаги го държи "чисто" - стига да поискаме. Често пъти разликите са едно и също нещо. Нещата са единни - неделими са. Това исках да кажа. Ние ги "разделяме", но реалността "зад завесата на времето", бих добавила - и на пространството, е друго<-->съща.:)

С репликата ми даде идея да се върна към публикувано от преди - относно Христовото съзнание
http://savremennik.blog.bg/technology/2011/07/04/energiina-realnost-na-choveka-budichesko-hristovo-tialo.776073
цитирай
5. malchaniaotnadejda7 - 5. savremennik
11.06.2012 16:32
:) Благодаря, че припомни... Ценен постинг.
"Другосъща" да се чете слято разбира се... Последното - не към теб. Бъди и бъди!:)
цитирай
6. savremennik - :) Благодаря, че припомни. . . Ценен ...
11.06.2012 16:42
malchaniaotnadejda7 написа:
:) Благодаря, че припомни... Ценен постинг.
"Другосъща" да се чете слято разбира се... Последното - не към теб. Бъди и бъди!:)

Взаимосвързано е и спомага за по-пълен поглед :) Благодаря , бъди и ти все така :)
цитирай
7. ivesa - Учените няма да спрат никога,
11.06.2012 21:11
а ще продължат да се опитват,да доказват истината за явленията в различните сфери от човешкия живот.В това е тяхната мисия.А посветените са отживелица.Ако в средновековието са били принудени да се изолират от хората,за да оцеляват,то във века на информационните и комуникационните технологии това не е така.Свидетели сме как духовни учители създават школи,обикалят света и разпространяват своите учения,за да помагат на хората.Никой не ги осъжда,даже медиите популяризират дейността им.Поздрави!:)
цитирай
8. savremennik - а ще продължат да се опитват, да д...
11.06.2012 21:25
ivesa написа:
а ще продължат да се опитват,да доказват истината за явленията в различните сфери от човешкия живот.В това е тяхната мисия.А посветените са отживелица.Ако в средновековието са били принудени да се изолират от хората,за да оцеляват,то във века на информационните и комуникационните технологии това не е така.Свидетели сме как духовни учители създават школи,обикалят света и разпространяват своите учения,за да помагат на хората.Никой не ги осъжда,даже медиите популяризират дейността им.Поздрави!:)

Разбира се това е мисията им , нека не спират пред пречките , които срещат , в това число и от своите колеги . Защото много добре знаем , че това , което преобладава в научния светоглед за момента не може да стигне знанията на посветените .
Подкрепям и мнението, че тяхната епоха следва да е минало и всеки с отворен съзнание да се ползва от тези знания и умения . Поздрави :)
цитирай
9. a5082 - ре
11.06.2012 22:38
ivesa написа:
а ще продължат да се опитват,да доказват истината за явленията в различните сфери от човешкия живот.В това е тяхната мисия.А посветените са отживелица.Ако в средновековието са били принудени да се изолират от хората,за да оцеляват,то във века на информационните и комуникационните технологии това не е така.Свидетели сме как духовни учители създават школи,обикалят света и разпространяват своите учения,за да помагат на хората.Никой не ги осъжда,даже медиите популяризират дейността им.Поздрави!:)


Кои точно духовни учители в комбинация с медии??!!! визираш? Ценното е невидимо за първичните сетива още по-малко пък за медиите....
Да не говорим колко много плява има сред какви ли не "духовни учители". Самото понятие духовни "учители" в смисъла, в който е прието да се влага, е доста глупаво - би следвало да бъдат духовни самоучители. :) Наистина черпещите и разпространяващите знание и съзнание не са широкомедийно известни.

И не виждам особено голяма разлика между средновековието и днешният свят на принципно ниво - да, имаме повече комуникационни и информационни технологии, но използваме ли ги по предназначение??? Преодолели ли сме предразсъдъците и бариерите на собственото си съзнание? Освободили ли сме собствения си дух или просто се задоволяваме с илюзорната свобода, която ежедневно ни се вменява. Изливащата се всекидневно информация успяла ли е да ни доближи до истинското познание, отворило ли е ВСИЧКИТЕ ни сетива? Истинското познание не се 'чете', не се налива с фуния, а се усеща. То се проявява с всяка една мисъл, реакция и действие на човека спрямо заобикалящата действителност и околните и не се ограниучава само в интернет, където "всички много знаем и осъзнаваме".... Аз не виждам съществен еволюционен прогрес от средновековието насам на ниво съзнание. Освен че сме заменили една зависимост (религията) с друга (материализмът) и сме станали по-мобилни в технологичен аспект, друго какво точно се е случило????
цитирай
10. a5082 - продължение
11.06.2012 22:41
Да, днес ако човек пожелае да изрази свободна мисъл, няма да го прибере Инквизицията, но пък Инквизицията също се е модернизирала - има толкова много варианти за потъпкване на свободната воля и смачкване на човешкия естествен порив за усъвършенстване.

цитирай
11. savremennik - Да, днес ако човек пожелае да изрази ...
11.06.2012 22:48
a5082 написа:
Да, днес ако човек пожелае да изрази свободна мисъл, няма да го прибере Инквизицията, но пък Инквизицията също се е модернизирала - има толкова много варианти за потъпкване на свободната воля и смачкване на човешкия естествен порив за усъвършенстване.



Нека си припомним за вредите , които е нанесъл един дарвинизъм . Защо и на кого е било нужно ?
Материя и дух (съзнание) съществуват едновременно във всичко във Вселената. Материя и дух (съзнание) са обединени в едно и не могат да бъдат разделяни. Съзнанието е нещо, което надминава четири-измерния свят, който можем да видим и усетим. Ако хората могат да видят реалността на подмикроскопичния свят, тогава ще могат да приемат, че всичко има съзнание.
цитирай
12. ivesa - Гледала съм телевизионни репортажи за разни индийски духовни учители,
12.06.2012 08:03
които провеждат масови срещи с хора в България,плакати на някои от тях могат да се видят дори по автобусните спирки.В Интернет има много филми за Петър Дънов и други хора, признати за духовни учители.Не съм съгласна,че споменатите хора са самоучители.Щом имат последователи и създават школи,не са самоучители.А международните школи по Рейки,какво ще кажеш за тях,а????.
Много се е развил човекът от средновековието до днес,но трябва да тръгвам на работа и не мога да пиша сега по темата.Хубав ден ти желая!:)
цитирай
13. penchoan - Учените няма да спрат никога, а ще ...
12.06.2012 09:22
ivesa написа:
Учените няма да спрат никога, а ще продължат да се опитват,да доказват истината за явленията в различните сфери от човешкия живот.В това е тяхната мисия.А посветените са отживелица.Ако в средновековието са били принудени да се изолират от хората,за да оцеляват,то във века на информационните и комуникационните технологии това не е така.Свидетели сме как духовни учители създават школи,обикалят света и разпространяват своите учения,за да помагат на хората.Никой не ги осъжда,даже медиите популяризират дейността им.Поздрави!:)


Наука без духовност, както и духовност без наука са отживелица. Посветените не са отживелица, посвещението трябва да се заслужи и не се дава на всеки. "Много са званите, малко са призваните." Йерофантът трябва да има знания от няколко прераждания, воля, чистота, за да получи право на посвещение от учител. А онези "духовни учители", които обикалят света или пълнят интернет и медиите, са в голямата си част измамници. Казано е в евангелието: Матей 24; 22-24 Тогава ако някой ви каже: Ето тук е Христос, или: Тука, не вярвайте;
защото ще се появят лъжехристи, и лъжепророци, които ще покажат големи знамения и чудеса, така щото да заблудят, ако е възможно, и избраните.
Ето предсказах ви."
цитирай
14. a5082 - които провеждат масови срещи с хора ...
12.06.2012 11:38
ivesa написа:
които провеждат масови срещи с хора в България,плакати на някои от тях могат да се видят дори по автобусните спирки.В Интернет има много филми за Петър Дънов и други хора, признати за духовни учители.Не съм съгласна,че споменатите хора са самоучители.Щом имат последователи и създават школи,не са самоучители.А международните школи по Рейки,какво ще кажеш за тях,а????.
Много се е развил човекът от средновековието до днес,но трябва да тръгвам на работа и не мога да пиша сега по темата.Хубав ден ти желая!:)


Разбира се, че са самоучители - учител може да бъде човек само и единствено на себе си! Сляпото следване е съществена характерност именно на средновековието :)

Иначе логиката ти е "железна" - 'щом има овце, значи овчарят е читав" :))))
Винаги е имало информация за разни посветени и учители от как свят светува, но нивото на възприемчивост спрямо посланията им не се е променило особено.

Бих те помолила ако е възможно да ми систематизираш с какво и в какво точно се е развил човекът от средновековието до днес. Благодаря предварително! :)

цитирай
15. ivesa - Хората винаги ще имат нужда от учители,
13.06.2012 08:03
никое общество не може да върви напред в развитието си,ако няма образователна система,която функционира чрез светските учители.Тук обаче коментираме духовните учители,а те са друга категория.Да,някои от тях се смятат за посветени,но други си признават,че са се обучили,че и те са имали учители.
Нивото на възприемчивост сррямо посланията им се е променило много.На тях вече не се гледа като на вампири,виж какво откриват археолозите тия дни по нашите земи...това е достатъчно доказателство за сериозната разлика на възприемчивостта на хората от различните исторически времена,не смяташ ли?!Хубав ден!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: savremennik
Категория: Технологии
Прочетен: 2928339
Постинги: 316
Коментари: 1907
Гласове: 15632
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Лао Дзъ - Дао Дъ Дзин
2. spiralata.net
3. blogspot.com
4. Galatceq
5. Kikowsky
6. Девет истини за биополето
7. Човешко енергийно поле
8. Тайните на йогите за здравословно хранене
9. ДИШАНЕТО НА ЙОГИТЕ
10. ПАМЕТТА НА ВОДАТА
11. Учените в шок: Смъртта не е това, което е !
12. Между живота и смъртта
13. Телевизията - масова хипноза и контрол
14. Медитация - науката проглежда за невидимото
15. Изчезнали континенти : Лемурия
16. Астрология
17. ПИРАМИДИТЕ В ТИБЕТ - Сензацията на хилядолетието /част 1/
18. ПИРАМИДИТЕ В ТИБЕТ - Каменните огледала /част 2/
19. ПИРАМИДИТЕ В ТИБЕТ - Скривалищата на Атлантида /част 3/
20. ПИРАМИДИТЕ В ТИБЕТ - Световната система от ПИРАМИДИ /част 4/
21. ЗАГАДКАТА НА ЖЕЛЯЗНАТА КОЛОНА В ДЕЛХИ
22. БЕРМУДСКИЯТ ТРИЪГЪЛНИК
23. АНАТОМИЯ НА ЕНЕРГИЙНОТО ТЯЛО
24. АУРАТА НА ДЪРВЕТАТА
25. АУРА ИЛИ ПОСЛЕОБРАЗ?
26. Местоположение и карти на Атлантида
27. Dr. Royal Raymond Rife Д-р Роял Реймънд Райф
28. Тема с продължение - д-р Роял Райф
29. ОТВЪД ГРАНИЦИТЕ НА ВЪЗПРИЯТИЕТО... КОГАТО ЧОВЕК НАПУСКА ТЯЛОТО СИ Интервю с Лори Монро Емил Кацаров
30. Енергообмен