Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2011 08:11 - Мислят ли хората?
Автор: savremennik Категория: Технологии   
Прочетен: 17354 Коментари: 26 Гласове:
58


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Йосиф Йоргов

Със съжаление трябва да напиша НЕ. И това явление засяга всички хора, без изключение, защото всички сме израсли под влиянието на гигантската мисъл-форма, че съществува проверената и доказана истина. И тази истина може само да се повтаря и не подлежи на съмнение, т.е. хората боравят с установени мисловни шаблони, които им създават илюзията, че мислят. Разбира се, кой луд ще си признае, че е луд. И от всички хора единици са тия, които осъзнават сериозността на проблема. 90% от хората живеят под девиза: “Така правят другите хора – следователно това е правилно” – важното е да не са по-долу от някакво средно ниво. Колко хора се замислят, че такова поведение прилича повече на поведение на машина, на робот или както пиша понякога – на зомби. Масовата мисъл-форма, че да подражаваш на преобладаващото мнозинство е гаранция, че постъпваш правилно, изпразва главите на хората от какъвто и да е опит за критична оценка и стремеж за усъвършенстване. Благодарение на тази умствена леност, действа ефективно рекламата, политическите и религиозните внушения.

Естествено всеки един от нас, в някакъв момент от живота си, излизайки от рамките на установеното или професионалното, проявява творчество и новаторство, но това съвсем не е достатъчно да влезе в категорията “мислещ човек”, защото преобладаващата част от ежедневието му минава по навик, по инерция.

Тук на това място шаблона изисква да бъда обвинен в подстрекаване към анархия и разрушаване на установения обществен ред. Това, което си позволявам да твърдя е, че ако хората по-често подлагаха на съмнение общоприетите истини, еволюцията им щеше да се ускори многократно. За да не изглеждат голословни твърденията ми, ще разгледам един пример от ежедневието, който може да покаже колко сериозен е въпроса с отсъствието на мислене.

Става въпрос за съвременната медицина – много малко хора се замислят върху факта, че новите и модерни лечебни методи и лекарства стават все повече и все по-силни, а здравите хора все по-малко. На практика, здравите хора са точно толкова, колкото и мислещите.

През вековете се е наложила практиката, тези които лекуват болните, да не са заинтересувани от тяхното излекуване, защото здравия човек не плаща. Така е изградена масовата мисъл-форма, че някой друг трябва да се грижи за нашето здраве, а не всеки сам да се грижи за проблемите на тялото си чрез здравословен начин на живот, чрез разума си – установяване и волево премахване на причините за проблема. Тази дълбоко втълпена нагласа, че има специалисти, които много по-добре знаят, какви са нашите проблеми и само те могат да ни освободят от тях, е типичен пример за отсъствието на мислене и показва поведението ни на зомбита. Всеки може да си представи или да наблюдава, колко много хора посягат ежедневно към лекарствата – това признак на мислене ли е? Забележете, двигателя, който създава новите лекарства, не е тяхната ефективност, т.е. здравето на човека, а печалбата, която носят. Т.е. новото и модерно (разбирай носещо печалби) лекарството трябва да отговаря на две основни изисквания: да носи бързо, но краткотрайно облекчение и да има колкото се може по-малко вредни ефекти, за да е колкото се може по-дълго време печелившо. Много действително ефективни лекарства изчезнаха от аптеките, защото не отговарят на обезателното условие да носят печалби. Други нови и стари, но действително ефективни лечебни методи, не могат да намерят своето място отново по същата причина – отсъствието на мислене и търсенето на гарантираната истина. Забележете, само при рекламите всичко е гарантирано. Да рекламираш лекарства е толкова престъпно, колкото да рекламираш цигари, алкохол и наркотици – внушението за съществуването на вълшебното хапче обезсмисля природосъобразния живот. На тази маркетингова политика се подчинява една огромна в световен мащаб индустрия, чиито годишни печалби надвишават 700 милиарда долара – как може да има здрави хора, учудващо е, че все още има живи хора. Обърнете внимание, че аптеките по улиците са повече от хранителните магазини. Това нищо ли не ви говори, но нали трябва да се мисли и то в разрез с общоприетото…

Допускате ли, че ако хората се замисляха по тези въпроси, всичко това (и още много друго), ще е реалност?

Повече вижте на www.yosif.net




Гласувай:
58



Следващ постинг
Предишен постинг

1. galatceq - Много ми хареса статията и я спод...
02.06.2011 09:00
Много ми хареса статията и я споделям напълно ! Тоталното контролиране на човешкото съзнание, вследствие на всички тези похвати за въздействие води до потискане на личността, отчуждаване на хората един от друг, живот на границата между две реалности и в крайна сметка – превръщането на човека в биоробот.
цитирай
2. savremennik - Много ми хареса статията и я спод...
02.06.2011 09:08
galatceq написа:
Много ми хареса статията и я споделям напълно ! Тоталното контролиране на човешкото съзнание, вследствие на всички тези похвати за въздействие води до потискане на личността, отчуждаване на хората един от друг, живот на границата между две реалности и в крайна сметка – превръщането на човека в биоробот.

И твоят коментар е много смислен, galatceq . Благодаря ти , надявам се не сме единствените , виждащи нещата по този начин .
цитирай
3. galatceq - Много ми хареса статията и я спод...
02.06.2011 09:17
savremennik написа:
galatceq написа:
Много ми хареса статията и я споделям напълно ! Тоталното контролиране на човешкото съзнание, вследствие на всички тези похвати за въздействие води до потискане на личността, отчуждаване на хората един от друг, живот на границата между две реалности и в крайна сметка – превръщането на човека в биоробот.

И твоят коментар е много смислен, galatceq . Благодаря ти , надявам се не сме единствените , виждащи нещата по този начин .

Хората , издигнали в свое единствено верую системата и нейната философия за оцеляване и приспособяване могат най-точно да се определят като обезличените хора. Това са хората, които са научени да се крепят на “сигурните” лостове на системата. Техните действия са ограничени от мислите и възгледите им, които те са копирали от начало до край от системата.
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Savremennik!
02.06.2011 10:50
С благодарност за позицията! Да, от инерцията и ленността на духа няма по-страшно. Най-жалкото е, че често пъти "двигателя, който създава новите лекарства, не е тяхната ефективност, т.е. здравето на човека, а печалбата, която носят". А още по-жалко е, че има открити вече лекарства за лечение на рак например, които се държат в тайна, защото биха помели хиляди други производства и търговия на препарати и разтърсили печалбите на световната фармацевтична индустрия. Повече от тревожно е състоянието ни и в това отношение! Поздрави за постинга! Взимам го за постоянна блогвълна.
цитирай
5. ferdi - Напълно вярно!!
02.06.2011 11:18
И аз подкрепям абсолютно написаното както и коментарите! По отношение на здравето на хората в света цари тотален геноцид що се отнася до така нареченото класическо "здравеопазване", а и до съвсем по-ежедневни неща като например добавянето на флуорид ( а на места и литий ) в питейната вода! Безумно е.. За съжаление наистина по-голямата част от хората вярват, че класическата медицина и пиенето на всякакви химий е начина.. а толкова стари, ефикасни и натурални средства са пренебрегвани и отричани.
Темата наистина е много важна! Поздрави! :)
цитирай
6. eli5811 - Много ми хареса статията. . . съз...
02.06.2011 12:44
Много ми хареса статията...съзнанието на хората се контролира за съжаление и човешкият ни род се контролира от секти ,а печалбите от деянията им отиват в джоба им
цитирай
7. savremennik - Много ми хареса статията и я спод...
02.06.2011 13:03
galatceq написа:
savremennik написа:
galatceq написа:
Много ми хареса статията и я споделям напълно ! Тоталното контролиране на човешкото съзнание, вследствие на всички тези похвати за въздействие води до потискане на личността, отчуждаване на хората един от друг, живот на границата между две реалности и в крайна сметка – превръщането на човека в биоробот.

И твоят коментар е много смислен, galatceq . Благодаря ти , надявам се не сме единствените , виждащи нещата по този начин .

Хората , издигнали в свое единствено верую системата и нейната философия за оцеляване и приспособяване могат най-точно да се определят като обезличените хора. Това са хората, които са научени да се крепят на “сигурните” лостове на системата. Техните действия са ограничени от мислите и възгледите им, които те са копирали от начало до край от системата.

Няма какво да се оспори тук :) Винаги съм ценял мнението ти !
цитирай
8. savremennik - С благодарност за позицията! Да, от ...
02.06.2011 13:06
malchaniaotnadejda7 написа:
С благодарност за позицията! Да, от инерцията и ленността на духа няма по-страшно. Най-жалкото е, че често пъти "двигателя, който създава новите лекарства, не е тяхната ефективност, т.е. здравето на човека, а печалбата, която носят". А още по-жалко е, че има открити вече лекарства за лечение на рак например, които се държат в тайна, защото биха помели хиляди други производства и търговия на препарати и разтърсили печалбите на световната фармацевтична индустрия. Повече от тревожно е състоянието ни и в това отношение! Поздрави за постинга! Взимам го за постоянна блогвълна.

Здравей , malchaniaotnadejda7 !
По-тревожно от това не знам дали е възможно . Статията е безпощадно точна в критиката си към Немисленето , водещо до редица деструкции . Благодаря за идеята ти относно блог-вълната , в твое лице винаги съм виждал съмишленик :) Спорен да е денят ти !
цитирай
9. savremennik - И аз подкрепям абсолютно написа...
02.06.2011 13:09
ferdi написа:
И аз подкрепям абсолютно написаното както и коментарите! По отношение на здравето на хората в света цари тотален геноцид що се отнася до така нареченото класическо "здравеопазване", а и до съвсем по-ежедневни неща като например добавянето на флуорид ( а на места и литий ) в питейната вода! Безумно е.. За съжаление наистина по-голямата част от хората вярват, че класическата медицина и пиенето на всякакви химий е начина.. а толкова стари, ефикасни и натурални средства са пренебрегвани и отричани.
Темата наистина е много важна! Поздрави! :)

Здравей , ferdi !
Събрахме се с коментарите . От твоя блог също съм прочел много полезни неща точно на тема манипулация със здравето . Нужно е да се напомня постоянно , защото пропагандата на дисбалансираните сили е неуморима . Поздрави и хубав ден :)
цитирай
10. savremennik - Много ми хареса статията. . . съз...
02.06.2011 13:11
eli5811 написа:
Много ми хареса статията...съзнанието на хората се контролира за съжаление и човешкият ни род се контролира от секти ,а печалбите от деянията им отиват в джоба им

Поздравявам още един човек с трезв поглед във Ваше лице .
цитирай
11. gugut - *
02.06.2011 13:25
Статията ми хареса, имам същия поглед върху нещата.
Трудно ми е да повярвам, че частна корпорация ще има интерес да ми пази здравето. Колкото съм по-болен, толкова на нея ще и е по-висока печалбата, така че имаме различни интереси.
цитирай
12. savremennik - Статията ми хареса, имам същия п...
02.06.2011 13:31
gugut написа:
Статията ми хареса, имам същия поглед върху нещата.
Трудно ми е да повярвам, че частна корпорация ще има интерес да ми пази здравето. Колкото съм по-болен, толкова на нея ще и е по-висока печалбата, така че имаме различни интереси.


Поздравявам за незаслепеното от системата виждане. Наблюденията ми от живота също са категорично в подкрепа на статията и допълнението от Вас.
цитирай
13. ambroaz - статията,която не е съвсем статия,
02.06.2011 13:43
а и есе.Човека и/или човечеството не е виновно за мисленето/немисленото. Така сме програмирани и може би с право,майката природа е "инсталирала" регулатури навсякъде, освен човшката плодовитост, алчност и непрекъснато оправдаване за стореното, все друг е виновен.Затова и ще ни препрограмират и доколкото знам вече го правят.Ето ви не станартно/мислено/ мнение.
цитирай
14. amrak - *
02.06.2011 14:02
В системата е вкоренена една програма, което е пусната в подсъзнанието на човешкия индивид, при нея гласи кредото, че всичко най-добро и необходимо съществува вече на пазара, светът е създаден, за да се конкурира а не взаимотолерира, при това с Любов.. Да, но Законът на Любовта е вече в сила и всичко, което му противоречи е обречено на саморазпад. Много от паразитните шаблони са плод на трето измерение, което по своята същност е плътна груба материя и отъждествяването на човека само с това проявление на битието би го държало единствено в оковите на собствената му плът, от където идва неразбирането и осланянето на готовата пазарна продукция на "белите бонбонки". Какво да кажем, ще дойде условието, при което индивидът ще бъде заставен ако не доброволно, то чрез езика на съдбата да потърси Личността в себе си, която се явява като портал към Истината и Свободата, а порталът през който ще влезе индивидът в Личността си остава вечната сила на Вселената, наречена Любовта на Твореца.
Процесът на преустройство на света е започнал с преустройството в човека!

Поздрави за постинга :)
цитирай
15. svoboda64 - Днес си говорехме със сина ми...
02.06.2011 19:01
как хората не приемат истината, дори да е изговорена в най-субективния й вариант :) За да я приемеш, трябва да си мислещ, а за да си мислещ, преди това трябва някой да те е научил да го правиш :) Това не е всеобщ механизъм... т.е. вроден... той се възпитава, а още повече се отстоява... с много лични загуби (на обществено положение и на приятели)... Не всеки е готов да измине този болезнен път :)

Всичко останало е... следствие от първичния избор :)))
цитирай
16. savremennik - В системата е вкоренена една про...
02.06.2011 19:25
amrak написа:
В системата е вкоренена една програма, което е пусната в подсъзнанието на човешкия индивид, при нея гласи кредото, че всичко най-добро и необходимо съществува вече на пазара, светът е създаден, за да се конкурира а не взаимотолерира, при това с Любов.. Да, но Законът на Любовта е вече в сила и всичко, което му противоречи е обречено на саморазпад. Много от паразитните шаблони са плод на трето измерение, което по своята същност е плътна груба материя и отъждествяването на човека само с това проявление на битието би го държало единствено в оковите на собствената му плът, от където идва неразбирането и осланянето на готовата пазарна продукция на "белите бонбонки". Какво да кажем, ще дойде условието, при което индивидът ще бъде заставен ако не доброволно, то чрез езика на съдбата да потърси Личността в себе си, която се явява като портал към Истината и Свободата, а порталът през който ще влезе индивидът в Личността си остава вечната сила на Вселената, наречена Любовта на Твореца.
Процесът на преустройство на света е започнал с преустройството в човека!

Поздрави за постинга :)

Времената се променят и постепенно всичко излиза на бял свят и дали ние ще поемем своята роля в този етап от живота на Земята зависи от всеки индивидуално, дали ще се стремим към по-добро и хармонично живеене или ще правим нещата, които се очаква да се правят - с цел чуждо облагодетелстване.

Поздрави и хубава вечер :)
цитирай
17. savremennik - как хората не приемат истината, ...
02.06.2011 19:28
svoboda64 написа:
как хората не приемат истината, дори да е изговорена в най-субективния й вариант :) За да я приемеш, трябва да си мислещ, а за да си мислещ, преди това трябва някой да те е научил да го правиш :) Това не е всеобщ механизъм... т.е. вроден... той се възпитава, а още повече се отстоява... с много лични загуби (на обществено положение и на приятели)... Не всеки е готов да измине този болезнен път :)

Всичко останало е... следствие от първичния избор :)))


Винаги е удоволствие , когато коментираш при мен , Свобода ! Така е - този път е много трънлив , пълен с раздели и неудобства , но е единствен за всеки, който е готов за излизане от шаблоните . Поздрави и хубава вечер :)
цитирай
18. savremennik - а и есе. Човека и/или човечеството ...
02.06.2011 19:30
ambroaz написа:
а и есе.Човека и/или човечеството не е виновно за мисленето/немисленото. Така сме програмирани и може би с право,майката природа е "инсталирала" регулатури навсякъде, освен човшката плодовитост, алчност и непрекъснато оправдаване за стореното, все друг е виновен.Затова и ще ни препрограмират и доколкото знам вече го правят.Ето ви не станартно/мислено/ мнение.

....
цитирай
19. yotovava - Има една хубава книга "Световната конспирация срещу здравето", при това написана от български лекар.
02.06.2011 20:15
Направо е страшно, като си помисли човек, колко индустрии се създават точно с тази цел - да се съсипе здравето,...
Валя
цитирай
20. bven - Аз също подкрепям Валя!
02.06.2011 20:24
Затова всеки може да се насочи не към лекарствени, а природни форми за лечение и алтернативни методи. Въпрос на състояние на човека и личен избор. Но да те боли и да отричаш нещо ново, за което чуеш за първи път - това не го разбирам. Много хора предпочитат да си ги боли много и да се тровят с химикали!
цитирай
21. bigbro - Това, че хората не мислят е тъпо!
02.06.2011 20:27
Новите методи на лечение тушират естествения подбор. Затова хората са все по-болни. Но как да оставиш хора да умрат, като можеш да ги спасиш?
Така мисля аз.
цитирай
22. virgo - Прекрасна статия, благодаря съвременник!
02.06.2011 21:12
по повод алтернативното лечение - предложих на моя близка, болна от злокачествено заболяване алтернативно лечение/ при това с много по-добър резултат от традиционното/ - отговорът беше - "аааа, не, всички пият лекарство, значи и аз ще го пия. Нали има доктори, те си знаят най-добре. " Мисля, че няма какво повече да кажа. Зомбът в действие е на лице. Поздрави и дано повече хора почнат да мислят <3<3<3
цитирай
23. amrita - Нека се включа и аз. Благодаря за статията, отново хубав материал!
02.06.2011 21:39
Нека оставим за малко настрани здравето, проблемите в здравеопазването са само един от примерите и от това какви титанични размери могат да приемат последиците от немисленото.

Тук е хубаво да се питаме... а какво е мисленето! Защото "зомбитата" си вярват, че мислят и наистина използвам мозъците си -да. Но единственото, за което ги използват е да класифицират вече познатото и да казват "да" или "не" на вече изказана им позиция, позиция, която се смята за константна, която не са способни да видят като избор.

Мисленето преди всичко трябва да бъде свобода да разсъждаваме... Въобще не става дума да тръгваме против традициите и правила, а да ги подложим на съмнение, такива, каквито са ни накарали да повярваме, че са, а после да ги видим в истинската им природа. Мисленето е акт на воля, свобода и смелост, но в съвремието ни то е принизено единствено до "преценяване"
цитирай
24. amore - Чудесен материал, за който иска да мисли.....:)))
02.06.2011 23:44
Какво значи да мислим. Това означава да създаваме сами за себе си моделите, които са най-подходящи за нашето собствено еволюционно развитие, гарантиращи ни любов, покой и радост от съществуването, и най-вече - без вреда на никого. А какво представлява "мисленето" на зомбитата - то не е мислене, а е съпоставяне и сравняване на случващото им се, с вече съществуващи модели и шаблони, дадени им от някой друг, както казва amrita. Зомбитата няма да започнат да мислят, докато не бъдат в състояние да създадат собствената си реалност, която да не копира, а да е в хармония с реалностите на другите. Защо ли да се чудиме, че има толкова болни хора, постоянни клиенти на фармацевтичните гиганти и лабораторните експерименти? Докато не приемем Любовта в себе си и не я приложиме навсякъде около нас, няма шанс да се измъкнем от роботизираната машина, осигуряваща "спокойното" ни и "нормално" съществуване. Благодаря за точната статия, която те кара да се поспреш и да се замислиш кой си и какво правиш със себе си. Сърдечен поздрав!
цитирай
25. анонимен - Важно съобщение
03.06.2011 08:02
http://gargoo.blog.bg/novini/2011/06/03/vajno-syobshtenie.758828
цитирай
26. miaa - Поздравления, за хубавия материал!
03.06.2011 12:51
И аз искам да споделя за човешкия, мисловния процес !
Мисленето носи индивидуалният заряд/ емоции, наследственост, воля и пр/.
Хубаво е да мислим , използвайки целия си антураж от далновидност и възможности, касаещи бъдещето, за нас , за нашите близки, за хората въобще.
Не зная какво става в главите на другите и не искам да съдя никого/ само Бог е всемогъщ/, но за да имаме причини да се радваме , занапред, трябва да еволюираме мисловната си дейност. Да сме адекватни на случващото се по света!
И да взимаме, разумни и отговорни решения! Интересна тема и много обширна:)))
Хубав ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: savremennik
Категория: Технологии
Прочетен: 2928693
Постинги: 316
Коментари: 1907
Гласове: 15632
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Лао Дзъ - Дао Дъ Дзин
2. spiralata.net
3. blogspot.com
4. Galatceq
5. Kikowsky
6. Девет истини за биополето
7. Човешко енергийно поле
8. Тайните на йогите за здравословно хранене
9. ДИШАНЕТО НА ЙОГИТЕ
10. ПАМЕТТА НА ВОДАТА
11. Учените в шок: Смъртта не е това, което е !
12. Между живота и смъртта
13. Телевизията - масова хипноза и контрол
14. Медитация - науката проглежда за невидимото
15. Изчезнали континенти : Лемурия
16. Астрология
17. ПИРАМИДИТЕ В ТИБЕТ - Сензацията на хилядолетието /част 1/
18. ПИРАМИДИТЕ В ТИБЕТ - Каменните огледала /част 2/
19. ПИРАМИДИТЕ В ТИБЕТ - Скривалищата на Атлантида /част 3/
20. ПИРАМИДИТЕ В ТИБЕТ - Световната система от ПИРАМИДИ /част 4/
21. ЗАГАДКАТА НА ЖЕЛЯЗНАТА КОЛОНА В ДЕЛХИ
22. БЕРМУДСКИЯТ ТРИЪГЪЛНИК
23. АНАТОМИЯ НА ЕНЕРГИЙНОТО ТЯЛО
24. АУРАТА НА ДЪРВЕТАТА
25. АУРА ИЛИ ПОСЛЕОБРАЗ?
26. Местоположение и карти на Атлантида
27. Dr. Royal Raymond Rife Д-р Роял Реймънд Райф
28. Тема с продължение - д-р Роял Райф
29. ОТВЪД ГРАНИЦИТЕ НА ВЪЗПРИЯТИЕТО... КОГАТО ЧОВЕК НАПУСКА ТЯЛОТО СИ Интервю с Лори Монро Емил Кацаров
30. Енергообмен