Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2008 05:20 - Базова същност на всемира
Автор: gmihov Категория: Технологии   
Прочетен: 1584 Коментари: 4 Гласове:
1



 Съгласно теорията за базовата същност на Вечността, която бе изградена да даде необходимите най -общи теоритични обяснения относно резултатите, откритята, изобретенията, до кото се достигна в периода 1960 -2007г.,които обуславят и гарантират неограничен, икономически изгоден и безопасен добив на енергия , на базата на гравитационното поле на земята и други небесни тела, като естествени и неизчерпаеми източвици на енергия , всеобщата базова същност на всемира в която и от която произтима всичико вечно и прходно е : неделимото и съхранимо триединство от простраство-материя-движение. От това триединство произтичат и всичики вечни и ненарушими природни закони.
  Тази триединна същнос с пространството побира всичко в себе си  и се намира във всичко. С движението, което е нейното творческо начало  от материята , която е нейният инертен строителен материал тя от себе си, в себе си ицгражда и разгражда всичко преходно, като форма и структура, в това число и човека с тяло, ум и чувства.
  Неделичото и съхранимо триединство от : пространство -материя- движение освен своята обща характеристика, която го обуславя, като всеобщ геном, всеобщо генетично начало на всичико  вечно и преходно във всемира има и три независими една от друга характеристики, които го характеризират, като : пространство, материя, движение.

На кратко общата характеристика включна:

1.  Вечна, обективно съществуваща същнос,без начоло и без край.

2. Не се създана и не се унищожава.

3. Към нея не може да се прибави нищо и не може да се отнеме нищо.

4. Не може да се обясни с нищо друго, освен със солбствената си същност.

5. Всичко произтича от нея и в неяи тя е във всичко.

6. Със своята обективна същност обуславя и обяснява всичко във всемира , като реалност, материална и нематериална.

7. От него/ триединството/ произтичмат вечните и ненарушими природни закони, в тово число и най -фундаменталните от тях за съхранение от които най- базовият от всичики е закона за съхранение на триединството.от постранство-материя -движение.

По отношение на характеристиката на триединствто, като пространство на каратко ще отбележа следното:

1. Равнозначност с пълния вакуум.

2. Наличие на измерения, при пълна липса на вещана същтност.

3. При липсата на вещева същност пълна липса на качества , свойства и всякаква подвижност.

4. Неделимост от материята и движението, при пълна липса на взаимодействие между простронствто и материята и дивжението.

 5. Абсолютто е. Определен обем от него, като негова базова измерителна единица е еднакъв спрямо всимики отправни системи.

6. Единственото му предназначение е да побира всичмико в себе си и да се намира във всичичко.. В резултат на това извън него няма нищо ,дори и Бог.

8. Нарълно прозрачно е за структурите на материята и движението и те за него. Всички взаимодействие в него са взаимодействие между мателрията и движението.

 По отношение характеристиката  на триединството ,като  материя  на кратко ще отбележа следното:

1. Наличие на вещева същност, каквато простраството и движението нямат.

2. Същесдтвуване в безкраен брой структурни форми с постренствени размере между две недостижими граници: нулата и безкрайността.

3. Наличие на инертност и инерция . В резултат на това внито една структура на манерията не може да промени , без външно силово въздействие своето положение на относителен покой и относително инерциално движение, обосновани от относителността на движението.

4. Част от материята, обозначена ,като маса е нейната базова ксоличестмена мярка., която в съответствие с законите за съханение за консттантно количество манерия е константна величина,при всички възможни условия.

5. Не е относителна, като движението. Определено количество от материята е еднакво спрямо всичики отправни системи , независимо от конкретните услловия.

По отоншение на характеристиката на триединството, като движение на кратко ще отбележа следното:

1. Липса на вещева същносг.

2. Преносимост от една структура на материята в друга.

3. Не съществува, както извън пространството, така и извън материята.

4. Съхраномо е както пространството и материята.

5. То е единственото творческо начало. 

6. То обуславя непрекъсното изграждане и разграждане на структурите на материятна в резултат  на 
     което във всемра няма и не може да има вечна структура на манерията / жива и мъртва/.

7. Всяка творческа и рушителн дийност във всемира, включително и тази при човека е продукт на движението. Без него няма и не може да има и мисъл и чувства.

 Като всеобщ геном на всемира неделимото и съханимо триединство от: пространство -матеря-движение със своята обща характеристика, като цяло и със своите характеристики ,като пространство ,материя и движение  е генетично начало на всичики обекти на обективното човешко познание във всичики негови направления .




Гласувай:
1



1. kostadin - За да опишеш свойствата на вечно...
31.05.2012 23:17
За да опишеш свойствата на вечността трябва да си я надживял.Как си го постигнал това.
Ако вселената е едно цяло как ще разбереш ,че се движи.Значи когато е сама и вечно да живееш няма как да разбереш дали се движи трябват ти две вселени поне за да разбереш ,че нещо се променя ама кое от двете е не се зная И дали вселената се движи или някой я движи как се разбира това?
Но даже и да има две вселени съм необходим не аз ,а разумът ми за да осъзная преместванията.Без разума всичко е безплодно.Намеса ли го него вече имам информационни процеси Що стана с триединството?
цитирай
2. gmihov - Kostadin
01.06.2012 10:48
И нашето тяло, като част от Вечността със своята същност е едно цяло, като Вечността, но с наличието в енго на системи, органи, клетки ни дава възможност да достигнем до много обективни истини, които са на лице при неговата същност и неговото съществуване, без да сме го надживяли.
Що се косае до нашия разум, како нашето тяло не може да го има без същността на Вечността, то и нашият разум не може да го има без нашето тяло и органиге и системите, които функционират в него, като част от Вечността.
цитирай
3. kostadin - До какви обективни истини може да ...
05.06.2012 09:18
До какви обективни истини може да стигнем след като сме ограничени в пространството и времето ?Чувствата и мисленето ни се базират на образите рисуване от мозъка ни .Няма как частичното да има представа за цялото.Възможни са две състояния или наблюдаваме цялото ,когато сме вън от него и то проявява едни свои свойства или сме вътре в него и то става безкрайно голямо за нас.
Необходимо е да се търси единствената визитна картичка на нещата имащи или нямащи име и това е тяхната ентропийна функция.
Всъшност ,когато е изградена възможността за регистриране на тази функция в даден диапазон се появява и разума.Наличието на права и обратна връзка между частите на цялото са факт гарантиращ възмогжността за запазване на цялото.Ние не усещаме въздействията в целият възможен честотен диапазон.Това съвсем не означава ,че няма въздействие и взаимодействие идващо от нещата които не долавяме.Но неговото познаване зависи от системата ни за опознаване на околността.Интересно е ,че всичко и всички може да усещат въздействието на заобикалящата го действителност.
Винаги ще има една граница , до която сме опознали нещата около нас и това което е неизвестно-ние чувстваме в определени интервали на честотите обективно проявямащи се във вселената.
Извода е ,че нямаме възможности за общи декларации ,касаещи безкрайното.То винаги ще остава неизвестно за нас.Винаги ще сме изправени пред непрекъснатостта на дискретносттта която сме се научили да долавяме.
В крайна сметка типът на разума се определя от цялото за което е създаден да обслужва.В този смисъл за цялата вселена ще съществува също цялостен вселенски разум или БОГ,който ще остава непознаваем за нас ,като физически обекти или части .
цитирай
4. doctora - доктора
17.07.2012 13:29
първо бъркаш нещо което е същност и вечност каквото е пространството с нещо което е измерение на друга една същност и вечност каквото е времето за движението .... второ хммммм няма ентропия ... в свят където имаме вечно движение ентропията във вида в който я възприемаме несъществува, но процесите на еволюция и деволюция като неотделимости на един път проточил се в две недостижими безкрайности към долния и горния свят съществуват и още как, но ние виждаме само еволюцията ... пък и как да видим двете лица на пътя/движението като не се вижда единствения механизъм на строителство и разрушаване в този бял свят - сблъсъка на световете ... естествено е да има граници за структурните форми каквито са и човешките същества, но тези граници са само материята/движението/пространството - те са вечности, а ние конечности ... по отношение връзката цяло/част темата е безкрайна и безкрайно интерестна ... в светлината на теорията на базовата същност на вечността се очертава съществуването на душата като връзката между часта и цялото и колкото часта е по сложна, тоест съдържа и компресира в себе си повече движение толкова и програмната връзка наричана от езотериците душа е по-сложна и многомерна ... троицата е реалната и безкрайновечна носеща програма, а ние сме нейни подпрограмни инструменти свързани причинноследствено с нея с изключителна по характер и сложност връзка ... единствените две други граници на бога са неговата подредена и неговата неподредена страна ... светът на структурните форми или това което е загатнато във библията като долината на смъртната сянка е неподредената страна на вечността, а това което съществува отвъд е подредената част на бога, но стига филосостване ... успехи в разбирането.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gmihov
Категория: Технологии
Прочетен: 3299951
Постинги: 3734
Коментари: 6009
Гласове: 5113
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031