Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2014 14:19 - Мелън Томас Бенедикт – Преживяване близко до смъртта (част 1)
Автор: ednodete1 Категория: Други   
Прочетен: 6067 Коментари: 6 Гласове:
51


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Мелън Томас Бенедикт –

image е човек на изкуството, който е
имал преживяване близко до смъртта през 1982 г. Бил е мъртъв за около час и половина поради неизлечим рак. По време на смъртта си, той излиза от тялото си и отива в Светлината. Заинтересуван от вселената, той бива откаран далече в дълбочините на съществуването и дори извън тях, в енергетичната празнота на нищото преди Големия Взрив. Имал възможността да научи много относно прераждането. Благодарение на неговото преживяване успява да допринесе за научни открития. Мелън се е занимавал усилено с механиката на клетъчното общуване и изследвания, свързани с връзката на Светлината и живота в областта на квантовата биология. Изследванията хвърлят нов поглед върху
начина, по който работят биологичните системи. Мелън открива, че живите клетки могат много бързо да отговорят на светлинни подбуждания, водещи до, освен други неща, високоскоростно лечение. Той е изследовател, изобретател и лектор.

Няколко седмици след като Мелън е роден, вероятно е преживял ПБС, когато неговите черва са се разкъсали. Неговото тяло било захвърлено настрана като труп, но за изненада на всички по–късно се съживява. Когато става достатъчно голям, за да може да държи пастели, той започва нещо, което се превръща в непреодолим импулс да създава символични форми на черно–бели Ин–Ян кръгове от източните религии. Не си спомня защо ги е чертал. Прекарва училищните си години в католически интернат във Върмонт и като младеж е кръстен в християнската религия на Армията на спасението. Пътува много, защото вторият му баща е военен, докато семейството му не се установява в Северна Каролина. След това на Мелън е поставена диагноза рак, който не може да се оперира. Той се маха от лудия филмов свят и се отдава на собственото си студио за цветно стъкло. Когато състоянието му се влошава, започва да прекарва все повече време с изкуството си. Една сутрин се събужда, знаейки, че ще умре на следващия ден, и умира.

През 1982 г. умрях от неизлечим рак. Състоянието не можеше да се оперира и всякакъв вид химиотерапия просто ме правеше по–вял. Бяха ми дали от шест до девет месеца живот. Бях информационен маниак през 70–те и бях паднал духом относно ядрената, екологичната и т.н. криза. И понеже нямах духовна основа, започнах да вярвам, че природата е направила грешка, и че вероятно сме един раков организъм на тази планета. Не виждах никакъв начин да се избавим от проблемите, които си бяхме създали. Възприемах всички хора като рак и това беше, което получих. Това ме уби. Внимавайте каква ви е гледната точка за света. Може да се върне върху вас, особено ако имате лошо отношение към света. А аз имах сериозно негативно отношение. Това доведе до моята смърт. Опитах всякакви лечебни методи, но нищо не помогна.

Та, прецених, че това е наистина само между мен и Бог. Никога досега не се бях срещал или занимавал с Бог. Нямах никаква Духовност по онова време, но бях започнал да уча за Духовността и алтернативното лечение. Поставих си за цел да прочета и науча всичко възможно по въпроса, защото не исках да бъда изненадан, като съм от другата страна. Започнах да чета относно различните религии и философии. Всички те бяха много интересни и даваха надежда, че има нещо от другата страна.

От друга страна, като самоиздържащ се художник на цветно стъкло, нямах здравна застраховка. И така, моите спестявания заминаха за една нощ. Тогава се изправих пред медицинската професия без никаква застраховка. Не исках да обременявам финансово моето семейство и затова реших, че ще се справя сам. Нямаше постоянна болка, но имах мигове, в които губех съзнание. Разбрах, че не мога да карам кола, и по-късно отидох в приют. Имах собствена болногледачка. Бях благословен от този ангел, който ме съпроводи през последната част от живота ми. Издържах около осемнадесет месеца. Не исках да вземам много лекарства, понеже исках да съм възможно най–съзнателен. Тогава изпитах такава болка, нямах нищо друго освен болка в съзнанието, за щастие само няколко дни.

imageСпомням си, че едно утро се събудих у нас около 4:30 часа и просто знаех, че това беше. Това беше денят, в който щях да умра. Извиках няколко приятели и се сбогувах с тях. Събудих моята болногледачка и й казах. Бях се уговорил лично с нея, че тя ще остави тялото ми недокоснато шест часа, заради всички интересни неща, които бях прочел, че се случват, когато човек умира. Върнах се да поспя. Следващото нещо, което си спомням, беше началото на типичното ПБС. Изведнъж бях напълно осъзнат и стоях изправен, но моето тяло беше в леглото. Имаше я и тъмнината около мен. Бидейки извън тялото, беше по–живо, отколкото обикновено преживяване. Беше толкова живо, че можех да видя всяка стая в къщата, можех да видя върха на къщата, можех да видя около къщата, можех да видя под къщата. Там беше и Светлината. Обърнах се към нея. Беше много подобна на това, което много други хора описват в техните ПБС–та. Беше толкова величествена. Реална е, можеш да я почувстваш. Пленителна е, искаш да отидеш към нея, сякаш искаш да отидеш в ръцете на своята майка или баща.

Като започнах да се движа към Светлината, знаех интуитивно, че ако отида при нея, ще бъда мъртъв. И както се движех към нея, казах: „Моля, изчакай малко сега, изчакай една минута. Искам да си помисля за това. Бих желал да поговоря с теб, преди да тръгна.“

За моя изненада, цялото преживяване спря в този миг. Вие управлявате наистина вашето ПБС. Не се намирате на влакче в увеселителен парк. И моето желание беше уважено и проведох няколко разговора със Светлината. Светлината се променяше в различни фигури като Иисус, Буда, Кришна, мандали, първообразни картини и знаци.

Попитах Светлината: „Какво става тук? Моля Те, Светлина, разясни ми. Искам наистина да знам реалността на ситуацията.“

Не мога да обясня с точни думи, защото беше вид телепатия. Светлината отговори. Информацията, която ми беше дадена, беше, че твоите вярвания оформят вида на обратната връзка, която получаваш пред Светлината. Ако си бил будист или католик, ще получиш обратна връзка на твоите мисли. Имаш шанс да я погледнеш, да я проучиш, но повечето не го правят.

След като Светлината ми се разкри, осъзнах, че това, което виждах, беше част от матрицата на нашето Висше Аз. Единственото, което мога да ви кажа е, че то се превърна в матрица-мандала от човешки души, и това, което видях, е това, което наричаме наше Висше Аз. То е канал към Източника. Всеки един от нас идва директно като пряко изживяване от Източника. Ние всички имаме Висше Аз или част от абсолютния Дух от нашето същество. То се разкри пред мен в истинската си енергийна форма. Единственият начин, по който мога да го опиша, е, че е по–скоро канал. Не изглеждаше така, но беше пряка връзка с Източника, която всеки един от нас притежава. Ние сме свързани с него.

Така Светлината ми показа матрицата на Висшия Аз. И ми стана ясно, че всички Висши Аз–ове са свързани в едно същество, всички хора са свързани като едно същество, ние всъщност сме едно и също същество, различни аспекти от същото същество. Не беше дадено на определена религия. Това ми беше разяснено. И видях тази мандала, този кръг от човешки души. Беше най–красивото нещо, което някога съм виждал. Влязох в него и то беше поразително. Беше като Любовта, която винаги си искал, и беше от този вид Любов, която лекува и възражда.

Като помолих Светлината да продължи да обяснява, разбрах какво е матрицата на Висшия Аз. Имаме решетка около планетата, където всички Висши Аз–ове са свързани. Това е като огромна компания, следващо фино ниво на енергията около нас, може да се каже – следващо Духовно ниво.

След това, след няколко минути, поисках повече обяснения. Наистина исках да зная какво е вселената и бях готов да тръгна. Казах:
– Готов съм, вземи ме.

Тогава Светлината се превърна в най–красивото нещо, което съм виждал: мандала от човешките души на тази планета. Стигнах дотук въпреки моята негативна гледна точка за това какво се е случило на планетата. И помолих Светлината да продължи да ми обяснява, видях в тази великолепна мандала колко сме красиви в нашата същност. Ние сме най–красивите същества. Човешката душа, човешката матрица, която всички ние образуваме заедно, е фантастична, елегантна, екзотична, всичко. Просто не мога да изразя достатъчно как тя промени мнението ми за човешките същества в този миг. Казах:

– О, Боже, не знаех колко сме красиви. На всяко ниво, високо или ниско, в каквато и форма да сте, вие сте най–красивите създания. Бях изненадан да открия, че нямаше никакво зло в моята душа.

Попитах:
– Как е възможно това?

Отговорът беше, че никоя душа не наследява зло. Ужасните неща, които се случват на хората, може да са ги подтикнали да правят зли неща, но техните души не са зло. „Това, което всички хора търсят, това, което ги поддържа, е Любов“, ми каза Светлината. „Това което разваля хората, е липсата на Любов.“ Разкритията, идващи от Светлината, продължаваха. После попитах Светлината:

– Това означава ли, че човечеството е спасено?

Тогава като звук от тромпет с дъжд от спираловидни светлини, Великата Светлина проговори:

– Запомни това и не го забравяй: вие се спасявате, освобождавате и лекувате. Винаги сте го правили. И винаги ще го правите. Вие сте създадени със силата да го правите още отпреди началото на света.

В този миг осъзнах още по–силно. Осъзнах, че ние вече сме спасени. Ние сме се спасили, защото ние сме били проектирани да се самопоправяме, както останалата част на Божията вселена. Това е значението на второто пришествие.

Благодарих на Светлината от Бог с цялото си сърце. Най–доброто нещо, което успях да измисля, бяха тези прости думи на пълно уважение:
– О, скъпи Боже, скъпа Вселено, скъпи Висши Аз, обичам живота си.

Светлината сякаш ме вдишваше все по–дълбоко. Сякаш напълно ме поглъщаше. Любящата Светлина е до ден-днешен неописуема. Влязох в друга реалност, по–дълбока от последната, и осъзнах нещо повече, много повече. Беше грамаден поток от Светлина, обширен и пълен, дълбоко в сърцето на живота. Попитах какво е това. Светлината отговори:

– Това е реката на живота. Пий от тази манна небесна за сърцето си.

Това и направих. Поех една голяма глътка и после още една. Да пиеш от самия живот! Бях въодушевен. Тогава Светлината каза:

– Имаш желание.

Светлината знаеше всичко за мен, всякакво минало, настояще и бъдеще.

– Да! – прошепнах аз.

Поисках да видя останалата част от вселената извън нашата слънчева система, извън всички човешки илюзии. Светлината тогава ми каза, че мога да тръгна по Потока. Така и направих, и бях откаран през Светлината до края на тунела. Почувствах и чух поредица от много нежни звукови гърмежи. Какво бързане! Изведнъж сякаш бях изстрелян надалече от планетата по този поток от живот. Видях земята да се отдалечава. Слънчевата система в целия си блясък профуча и изчезна. По–бързо от скоростта на Светлината летях през центъра на галактиката, поемайки повече знания. Научих, че тази галактика и цялата вселена, бликат от много, различни по видове, Живот. Видях много светове. Добрата новина е, че не сме сами в тази вселена!

Като минавах през този поток от съзнание през центъра на галактиката, потокът се разширяваше в страхотни фрактални вълни от енергия. Суперклъстерите на галактиките с цялото им древно знание минаваха наоколо. В началото си мислех, че отивам някъде; всъщност просто пътувах. Но тогава осъзнах, че както потокът се разширяваше, моето съзнание също се разширяваше да поеме всичко във вселената. Цялото съзнание мина покрай мен. Беше невъобразимо чудо! Бях като дете–чудо, едно
дете в страната на чудесата!

Сякаш се бях извисил над всичките създания във вселената и те изчезваха в точка от Светлина. Почти веднага втора Светлина се появи. Дойде от всички страни и беше толкова различна. Светлина, състояща се от много повече, дори от всички, честоти във вселената. Почувствах и чух няколко меки звукови гърмежа отново. Моето съзнание или същество се простираше, за да се смеси с цялата
холографна вселена.

imageКогато влязох във втората Светлина, осъзнах, че тъкмо съм се издигнал над Истината. Това са най–добрите думи, които намирам, но ще се опитам да обясня. Когато влязох във втората Светлина, се разширих извън първата Светлина. Озовах се в дълбока тишина, извън всяка тишина. Можех да виждам или усещам във вечността, извън безкрайността. Бях в празнотата. Бях в преди Създанието, преди Големия Взрив. Преминах началото на времето – първата дума – първата вибрация. Бях в окото на Създанието. Чувствах се така сякаш докосвам лицето на Бог. Не беше религиозно чувство. Просто бях в едно с абсолютния живот и съзнание. Като казвам, че можех да виждам или усещам във вечността, имам предвид, че можех да преживея цялото създание как се самосъздава. Беше без начало и без край. Това е мисъл за разширяване на ума, нали? Учените възприемат Големия Взрив като единствено събитие, което е създало вселената. Видях, че Големият Взрив е един от безбройните Големи Взривове, създаващи вселените безкрайни и едновременни. Единствените картини, които дори трудно се описват с човешки термини, биха били тези, създадени от суперкомпютри, използващи фрактални геометрични уравнения.

Древните са знаели това. Те са казали, че Божеството периодично създава нови вселени чрез издишване и разрушава други вселени чрез вдишване. Тези епохи са били наречени Юги. Модерната наука нарича това Големият Взрив. Бях в абсолютно чисто съзнание. Можех да видя или възприема всички Големи Взривове или юги, които се създаваха или саморазрушаваха. Мигновено влизах във
всички едновременно. Видях, че всяка малка частица от създанието има силата да създава. Трудно е да се обясни това. Все още нямам думи да го изразя.

Трябваха ми няколко години, след като се завърнах, изобщо да асимилирам с думи преживяването на празнотата. Мога да ви кажа това – празнотата е по–малко от нищото и все пак повече от всичкото! Празнотата е абсолютната нула, хаосът формиращ всички възможности. Тя е абсолютното съзнание, много повече от дори универсална интелигентност.

imageКъде е празнотата? Аз разбрах. Празнотата е във и извън всичко. Вие, дори точно сега, като живеете, сте винаги вътре и извън празнотата едновременно. Не трябва да отивате някъде или да умрете, за да стигнете там. Празнотата е вакуум или нищо между физическите проявления, пространството между атомите и техните компоненти.

Модерната наука е започнала да изследва това пространство между всичкото. Нарича го нулева точка.
Каквото и да се опитат да измерват, техните инструменти излизат от скалата или отиват до безкрайност, така да се каже. Нямат начин засега да измерят безкрайното с точност. Има повече нулево пространство във вашето собствено тяло и вселената, отколкото където и да е! Това, което мистиците наричат празнота, не е празнота. Тя е толкова пълна с енергия, различен вид енергия, която е създала всичко, което сме. Всичко след Големия Взрив е вибрация, от първата дума, която е първата вибрация. Библейското „Аз съм“ всъщност има въпросителна след себе си. „Аз съм? Какво съм аз?“ Създанието е Бог, който изследва себе си по всевъзможни начини, едно продължително, безкрайно изследване чрез всеки един от нас. Чрез всеки косъм на главата ви, всяко листо на дърветата, всеки атом, Бог изследва себе си, великото „Аз съм“. Започнах да виждам, че всичко, което е, е Аз–ът, вашият Аз, моят Аз. Всичко е великият Аз. Затова Бог знае, дори когато едно листо падне. Това е възможно, защото където и да сте, там е центърът на вселената. Където и да е някой атом, там е центърът на вселената. Има Бог там и Бог е в празнотата.

http://openom.eu/bg/27742




Гласувай:
52



1. batogo - !!!:))) Поздрав!
13.01.2014 14:59
Изключително! Безценно! Безкрайно съм ти благодарен за тази публикация, благословен да си!
цитирай
2. ednodete1 - Изключително! Безценно! Безкр...
13.01.2014 15:15
batogo написа:
Изключително! Безценно! Безкрайно съм ти благодарен за тази публикация, благословен да си!

Добре дошъл и заповядай в скоро време за продължението на този интересен разказ. Поздрав :)
цитирай
3. aip55 - И аз ти благадаря
13.01.2014 19:43
за публикацията ти! Това е нещо много ценно, като инфо за знанията ни, за животът след смъртта......
цитирай
4. vlajniochi - Много интересно инфо. Нека хората ...
13.01.2014 22:01
Много интересно инфо. Нека хората проумеят най- сетне, че смърт няма и няма от какво да се страхуват. Примери за подобни излизания от тялото са много. Това не е психическо отклонение или лудост, а една реалност по-истинска от сегашната. Нищото не съществува, нулата не е нула. Отваря се едно ново пространство. Поздрави :)
цитирай
5. ednodete1 - за публикацията ти! Това е нещо м...
13.01.2014 22:19
aip55 написа:
за публикацията ти! Това е нещо много ценно, като инфо за знанията ни, за животът след смъртта......

И като сверяване с опитности на други хора също :)
цитирай
6. ednodete1 - Много интересно инфо. Нека хората ...
13.01.2014 22:21
vlajniochi написа:
Много интересно инфо. Нека хората проумеят най- сетне, че смърт няма и няма от какво да се страхуват. Примери за подобни излизания от тялото са много. Това не е психическо отклонение или лудост, а една реалност по-истинска от сегашната. Нищото не съществува, нулата не е нула. Отваря се едно ново пространство. Поздрави :)

Поздрави и за този хубав коментар по актуална за много хора тема :) А това ново пространство за което казваш може да се разбере само ако не се борави с линейната дуалистична представа , каквато битува масово ...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ednodete1
Категория: Други
Прочетен: 1376788
Постинги: 178
Коментари: 778
Гласове: 6064
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031