Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2013 16:58 - Размислите на един айляк, по пътя за никъде: Аз обичам България...
Автор: tonikod Категория: Други   
Прочетен: 4998 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

1.    Защото искам да ме управляват идиоти.
2.    Защото искам тези идиоти сам да си ги избирам.
3.    Обичам да протестирам по улиците срещу същите тези идиоти.
4.    Обичам да гледам как едните идиоти се сменят с други идиоти.
5.    Но най-обичам когато мен ме правят на идиот.
6.    Обичам да гледам как се самозапалват млади хора по площадите.
7.    Обичам  да гледам оцелелите как се евакуират в нормални държави.
8.    Обичам да гледам протестиращите майки.
9.    Обичам да гледам протестиращите лекари.
10.  Обичам да гледам протестиращите учители.
11.  Обичам да гледам протестиращите полицаи.
12.  Обичам да гледам протестиращия български народ.
13.  Обичам да гледам бедността на същия този народ.
14.  Обичам да ме управляват монополи.
15.  Обичам да плащам за парно, без да го използвам.
16.  Обичам да плащам здравни осигуровки, без да ги използвам.
17.  Харесва ми да работя за 300 лв. на месец.
18.  Харесва ми и да не работя.
19.  Харесва ми да плащам по 250 лв. за ток.
20.  Харесва ми бензинът да е 2.70 лв. за литър.
21.  Харесва ми да цапам България 364 дни.
22.  Обичам да чистя България за един ден.
23.  Харесва ми да гледам турски сериали, чоджум.
24.  Харесва ми да гледам новини на турски език по Националната телевизия.
25.  Искам да се пенсионирам на 75 години, евентуално, не дай Боже.
26.  Искам да получавам 120 лв. пенсия.
27.  Харесва ми да купувам цветя веднъж годишно.
28.  Харесва ми да купя книга веднъж на две години.
29.  Харесва ми да ходя на театър веднъж на три години.
30.  Харесва ми да отида на почивка веднъж на четири години.
31.  Харесва ми да си купувам обувки веднъж на пет години.
32.  Но най-ми  харесва нищо да не купувам и никъде да не ходя.
33.  Обичам да мечтая да живея в нормална държава.
34.  Обичам да мечтая да работя за нормална заплата.
35.  Обичам да мечтая заплатата да ми стига.
36.  Обичам да мечтая да спестявам от същата тази заплата.
37.  Обичам да гледам как мечтите ми се изпаряват.
38.  Харесва ми да тегля заем от банката за да оцелея.
39.  Харесва ми когато върна на банката заема в петорен размер.
40.  Харесва ми да си купя „нова” кола, която е на 25 години.
41.  Харесва ми да гледам просещи хора по улиците.
42.  Обичам да наблюдавам тъжни лица по улиците.
43.  Харесва ми и аз самия да съм тъжен.
44.  Обичам да гледам чалга по телевизията.
45.  Обичам да слушам чалга по радиото.
46.  Обичам когато наричат страната ми Чалгария.
47.  Обичам да наричат страната ми Абсурдистан.
48.  Обичам да наричат страната ми Мангалия.
49.  Обичам първокласниците да знаят имената на фолк-певици.
50.  Обичам първокласниците да знаят имената на футболисти.
51.  Обичам когато казват, че като пораснат ще станат фолк-певици.
52.  Обичам когато казват, че като пораснат ще станат футболисти.
53.  Приятно ми е, когато не знаят кои са Кирил и Методий.
54.  Още повече пък - кои са Левски и Ботев.
55.  Но най-много ми харесва, когато кажат, че това са футболни отбори.
56.  Обичам висшисти да стоят без работа.
57.  Обичам висшисти да работят като хамали.
58.  Обичам лекари да лепят тапети надомно.
59.  Харесва ми ядрени физици да карат таксита.
60.  Обичам да записваш детето си в ясли с връзки.
61.  Обичам да записваш детето си в училище с връзки.
62.  Обичам да записваш детето си в университет с връзки.
63.  Обичам да завършват университет с връзки.
64.  Обичам да постъпват хората в болница с връзки.
65.  Обичам да си търсиш работа с връзки.
66.  Обичам всичко в страната да става с връзки.
67.  Харесва ми, че младите хора са изгубили вяра в страната си.
68.  Харесва ми, че младите хора не виждат бъдеще в страната си.
69.  Харесва ми, че младите хора нямат работа в страната си.
70.  Приятно ми е, че младите хора напускат страната си.
71.  Харесва ми, че младите хора нямат пари да отгледат децата си.
72.  Харесва ми, че младите хора нямат желание да създадат семейство.
73.  Харесва ми, че майките обричат децата си на мизерия.
74.  Харесва ми, че бащи избиват цялото си семейство и после се самоубиват.
75.  Обичам да сме най-бедни в Европейския съюз.
76.  Обичам да сме най-нещастни в Европейския съюз.
77.  Обичам да сме най-нежелани в Европейския съюз.
78.  Харесва ми да ни казват от същия този съюз как да живеем.
79.  Обичам България заради унищожената природа.
80.  Обичам България заради замърсения въздух.
81.  Обичам България заради възможността да я намразя още повече.
82.  Обичам България заради възможността да я заобичам още повече.
83.  Обичам България заради 23-те години на лъжи през демокрацията.
84.  Обичам България заради 45-те години на лъжи през комунизма.
85.  Обичам България заради 5 вековното турско робство.
86.  И най-вече заради това, че наричат същото това робство „турско присъствие”.
87.  Обичам България заради египетските картофи.
88.  Обичам България заради турските домати и краставици.
89.  Обичам България заради смилянски фасул от Китай.
90.  Обичам България заради фалиралите предприятия.
91.  Обичам България заради фалиралите болници.
92.  Обичам България заради фалиралия малък и среден бизнес.
93.  Обичам България заради високата смъртност.
94.  Обичам България заради ниската раждаемост.
95.  Обичам България заради липсата на средна класа.
96.  Обичам България заради липсата на политически елит.
97.  Обичам България заради липсата на самочувствие.
98.  Обичам България заради липсата на авторитет.
99.  Обичам България заради липсата на историческа памет.
100.  Да, аз обичам България! Обичайте я и Вие!

 

 

                                                Тони КОДЖАБАШЕВ




Гласувай:
7



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tonikod
Категория: Поезия
Прочетен: 457485
Постинги: 208
Коментари: 443
Гласове: 425
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930